Інформаційно-технологічний супровід (жовтень 2018 року)


its

Інформаційно-технологічний супровід (жовтень 2018 року)

1. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ
Запрошуємо на семінар «Лекторій»
Запрошуємо на семінар «Лекторій» на тему «Практика застосування основних податків: ПДВ, податок на прибуток, ПДФО», який відбудеться 17 жовтня 2018 року в Києві, в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів.
Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.
Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!
Ознайомитися з докладною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації «Спілка автоматизаторів бізнесу» (http://unionba.com.ua/events/all_events/lektoriy-17-zhovtnya-2018-roku/).

FlyDoc – новий сервіс для електронного документообігу юридично значущими документами
З 03 жовтня 2018 року розпочато продаж нового сервісу FlyDoc, розробленого компаніями «СОФТКОМ» і «LINKOS group». Сервіс являє собою модуль, який вбудовується всистеми для автоматизації бізнесу (1С:Підприємство 8, BAS, UA-Бюджет) та дозволяє обмінюватися юридично значимими електронними документами з користувачами програм FlyDoc, FREDO ДокМен, M.E.Doc, СОТА, через сервер обміну електронними документами ПТАХ.
Більш докладна інформація про сервіс (його функціональні можливості, переваги, ціни і т. д.) описана в інформаційному листі про початок продажу сервісу (http://www.unionba.com.ua/news/524/).

Пактум.Контрагент – новий сервіс для автоматизованого заповнення карток контрагентів
З 05 жовтня 2018 року розпочато продаж сервісу Пактум.Контрагент, розробленого компанією «Пактум» (м. Вінниця). Сервіс дозволяє заповнити (актуалізувати) інформацію про контрагента в системі автоматизації підприємства на підставі даних відкритих державних реєстрів.
Більш докладна інформація про сервіс (його функціональні можливості, переваги, ціни і т. д.) описана в інформаційному листі про початок продажу сервісу (http://unionba.com.ua/news/527/).

Розпочато співробітництво з журналом «Бухгалтер» Олександра Кірша
У розділі «Періодика і книги» розпочато публікацію матеріалів журналу «Бухгалтер» Олександра Кірша (https://its.1c.ua/db/accmagazu).
Публікація матеріалів ведеться російською мовою. Довідник планується оновлювати в міру виходу нових публікацій в журналі не рідше одного разу на місяць.

Доступу до ІС ІТС з обліковим записом Порталу ІТС
Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті http://its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).
Доступ на сайт its.1c.ua відкривається на час дії договору ІТС.
До уваги користувачів і партнерів! Реалізована можливість доступу до ІС ІТС з використанням облікового запису Порталу ІТС.
Можливість заходити зі старим логіном-паролем залишиться орієнтовно до кінця січня 2019 р.
Наявність єдиного облікового запису дозволяє спростити реєстрацію в сервісі «Інформаційна система ІТС» у порівнянні з раніше існуючої процедурою. Окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС (https://its.1c.ua) не потрібно, користувач входить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС (https://portal.1c.eu/).
Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі «Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС».
Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі «Договори».
З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.
Питання про роботу Порталу ІТС (portal.1c.eu) можна задавати на webits-info@1c.ua.

2. ДАЙДЖЕСТ НОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ З МОМЕНТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ОГЛЯДУ
Методична підтримка типових рішень 1С:Підприємства 8
У поточному випуску користувачам типових госпрозрахункових конфігурацій «Бухгалтерія для України» (ред. 1.2), «Управління торговим підприємством для України» і «Управління виробничим підприємством для України» в підрозділі «Облік ПДВ» рекомендуємо ознайомитися з оновленим порядком завантаження ХМL-файлів і автозаповнення вхідних податкових накладних за даними сервісу «FREDO Звіт». Також актуалізовано порядок вивантаження вихідних податкових документів для подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та порядок перевірки реєстрації в ЄРПН вхідних податкових документів за допомогою інтегрованого сервісу «FREDO Звіт».
Для користувачів конфігурації «Бухгалтерія для України» (ред. 2.0) в розділі «Облік нематеріальних активів» представлені алгоритми розрахунку суми амортизації за кожним із методів нарахування амортизації, що передбачені П(С)БО 7. Також в розділі представлені приклади нарахування амортизації за кожним із методів.
У розділі «Роздрібна торгівля» опубліковано методику повернення товарів постачальнику з роздрібних торгових точок при обліку товарів в роздрібній торгівлі за цінами продажу. У статті увагу акцентовано на особливостях відображення торговельної націнки при поверненні товарів постачальнику.
Розділ «Облік запасів» доповнено прикладом надходження безоплатно отриманих товарно-матеріальних цінностей.
Для користувачів конфігурацій «Бухгалтерія для України» (ред. 2.0), «Управління торговим підприємством для України» і «Управління виробничим підприємством для України» у підрозділі «Облік ПДВ» актуалізовано принципи формування податкових накладних за роздрібними торговими точками з деталізацією за відокремленими підрозділами: розглянуті основні параметри, що дозволяють вести облік в розрізі відокремлених підрозділів, наведені приклади формування податкових накладних за допомогою обробки «Формування податкових накладних по роздробі без номенклатурного складу».
Для користувачів конфігурацій «Бухгалтерія для України» (ред. 2.0), «Управління торгівлею для України» (ред. 3.1), «Управління невеликою фірмою для України» і «Роздрібна торгівля для України» (ред. 2.0) опубліковано методику блокування роботи користувачів адміністратором для проведення термінових робіт в програмі, наприклад, відновлення програми після мережевого збою або збою електропостачання, оновлення версії програми, резервного копіювання. Також представлено методику роботи з журналом реєстрації подій для діагностики роботи програми.
Користувачам конфігурації «Управління невеликою фірмою для України» рекомендуємо ознайомитися зі статтями фахівців-консультантів компанії «ХВОЯ Інтегра» (http://hvoya.com.ua/). У матеріалах розглянуті різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску в розділі «Обмін даними» представлена методика настройки і проведення обміну мобільного додатка «Управління невеликою фірмою для України» з настільною або хмарковою версією програми.

Методична підтримка типових рішень BAS
Користувачам конфігурації «BAS ERP» рекомендуємо ознайомитися з оновленими матеріалами довідника «Методична підтримка користувачів рішень BAS».
У поточному випуску в підрозділі «Податковий облік» рекомендуємо ознайомитися з методикою нарахування податкового кредиту та податкових зобов’язань при придбанні товарів для використання в неоподатковуваній господарській діяльності або не в господарській діяльності.
Підрозділ «Кадровий облік і розрахунок заробітної плати» доповнено методикою нарахування оплати та виплати винагороди за договором цивільно-правового характеру.
У підрозділі «Необоротні активи» опубліковано методику переміщення основних засобів між підрозділами, матеріально відповідальними особами, а також при зміні статті нарахування амортизації, відмові від подальшого нарахування амортизації або при тимчасовому призупиненні нарахування амортизації.
Підрозділ «Склад і доставка» доповнено методикою відображення псування товарів.У підрозділі «Робота з документами, довідниками і звітами» представлена методика умовного оформлення звітів на прикладі формування звіту «Валовий прибуток підприємства» за рейтингом менеджерів, з виділенням кольорами діапазонів за валовим прибутком.
Підрозділ «Сервісні функції» доповнено порядком роботи з вбудованим калькулятором.
У підрозділі «Адміністрування інформаційної бази» опубліковано методику блокування роботи користувачів адміністратором для проведення термінових робіт в програмі, наприклад, відновлення програми після мережевого збою або збою електропостачання, оновлення версії програми, резервного копіювання. Також представлено методику роботи з журналом реєстрації подій для діагностики роботи програми.
Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період «жовтень 2017 року – вересень 2018 року».

Методична підтримка розробників і адміністраторів
Для розробників конфігурацій на платформі «1С:Підприємство» оновлено опис технології створення зовнішніх компонент.
Оновлено стандартні бібліотеки: «Бібліотека стандартних підсистем» (ред. 2.4 і 3.0), «Бібліотека електронних документів» (ред. 1.1 і 1.3), «Бібліотека інтернет-підтримки користувачів» (ред. 2.3).
Адміністраторам систем на платформі «1С:Підприємство» пропонуємо ознайомитися з оновленим переліком відповідей на питання, що пов’язані з налаштуванням OpenID-аутентифікації.

Поради лінії консультацій з роботи в рішеннях «1С:Підприємство»
У розділі оновлено перелік рекомендацій і порад щодо роботи прикладних рішень «1С:Підприємства».

Консультації з питань роботи рішень BAS
У розділі оновлено перелік рекомендацій та порад щодо роботи рішення «BAS ERP».

Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами
Рубрику «Методичні рекомендації з використання сервісів «FREDO»» довідника «Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами» доповнено описом роботи з реєстром ліцензій (спирт, алкоголь, тютюн), що призначений для створення та відправлення в органи державної фіскальної служби заяв на отримання ліцензій на виробництво та оптову торгівлю. Реєстр доступний в сервісі «FREDO Звіт».
Рубрику «Консультації з питань роботи сервісів «FREDO»» доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.
З моменту попереднього огляду випущено версії «FREDO»: 01.00.336 – 01.00.339.

Консультації аудитора
Довідник «Консультації аудитора» доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу «Консультації аудитора» http://its.1c.ua/db/answauditu. Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.
Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Докладніше про сервіс «Консультації аудитора» та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС https://portal.1c.eu/applications/54.

Консультації для бухгалтера
У зв’язку з останніми змінами законодавства актуалізований підрозділ «Додаток 1: Розрахунок коригування сум податку на додану вартість (Д1)» розділу «Податкова звітність з ПДВ» довідника «Регламентована звітність». Також актуалізовано підрозділ «Звітність до органів Державної фіскальної служби України», в частині звітності по ЄСВ, розділу «Звітність (види, терміни подання та ін.)» довідника «Бухгалтеру на замітку».
У зв’язку зі змінами, внесеними до форм звітності по ЄСВ наказом Мінфіну України від 15.05.2018 р. № 511, актуалізовано матеріал, присвячений підготовці звітності по єдиному внеску на соціальне страхування довідника «Регламентована звітність».
Актуалізовано матеріал «Відповідальність за порушення законодавства» розділу «Єдиний внесок на соціальне страхування (ЄСВ)» довідника «Праця і заробітна плата».
У розділі «Періодика і книги» розпочато публікацію матеріалів журналу «Бухгалтер» Олександра Кірша. У поточному місяці опубліковано матеріали журналів № 31-35 за 2018 рік.
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
• Коментар від 29.09.2018: ДФСУ про порядок заповнення розрахунку коригування до зведеної податкової накладної, складеної при здійсненні «умовного постачання» (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2034/hdoc).
• Коментар від 13.09.2018: Держпраці України про штраф при виплаті заробітної плати раз на місяць (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2018/hdoc).
• Коментар від 06.09.2018: ДФСУ про надання звітності платником єдиного податку https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2012/hdoc).
Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару «Лекторій», присвяченого управлінським інструментам в системах автоматизації бізнесу, для переходу бухгалтера в статус фінансового директора, який відбувся 12 вересня 2018 року в Києві. Переглянути відеоматеріали (http://its.1c.ua/lector/) можуть користувачі, які мають договір ІТС рівня ПРОФ.
У довіднику «Календар бухгалтера» представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності в жовтні 2018 року.
Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник «Дебет-Кредит. Питання і консультації».
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.09.2018 р. нормативно-правова база «ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка», підготовлена ІАЦ «Ліга».

Консультації для бюджетної сфери
Довідник «Закупівлі за державні кошти» доповнено новим розділом «Контроль у сфері закупівель», в якому наведено інформацію про державні органи, які мають право проводити перевірки, а саме про Державну аудиторську службу України, про її завдання та повноваження, підстави та організацію перевірок закупівель, права посадових осіб та зустрічні звірки, оформлення результатів перевірок. Інформація корисна суб’єктам державного сектору, комерційним підприємствам — постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.

Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу «Оновлення програм» https://portal.1c.eu/applications/65.
1С:Підприємство 8
Технологічна платформа:
• 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.13.1513.
• 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.12.1685.
• 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.12.1616.
Прикладні рішення:
• Конфігурація «BAS ERP», редакція 2.1, версія 2.1.4.7.