Інформаційно-технологічний супровід (листопад 2019 року)


its

Інформаційно-технологічний супровід (листопад 2019 року)

1. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ
Запрошуємо на семінар “Лекторій”
Запрошуємо на семінар “Лекторій”, на якому будуть розглянуті питання участі в публічних закупівлях, а також буде представлено можливості нового рішення “BAS Комплексне управління підприємством”, випущеного на заміну застарілим рішенням УТП та 7.7.
Лекторій відбудеться в Києві 14 листопада 2019 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів. Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.
Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!
Ознайомитися з детальною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації “Спілка автоматизаторів бізнесу”.

Доступ до сервісу ІС ІТС
Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).
Доступ на сайт its.1c.ua відкривається на час дії договору ІТС.
До уваги користувачів!
Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС.

2. ДАЙДЖЕСТ НОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ  З МОМЕНТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ОГЛЯДУ
Методична підтримка типових рішень BAS
У розділі “Методична підтримка користувачів рішень BAS” розпочато публікацію огляду функціональних можливостей конфігурації “BAS Комплексне управління підприємством”. У поточному випуску у підрозділі “Огляд функціональності програм “BAS” рекомендуємо ознайомитися з порядком ведення бухгалтерського та управлінського обліку, а також з порядком обліку податкових зобов’язань та виписки податкових накладних. Матеріали підрозділу знаходяться у відкритому доступі, що забезпечує можливість ознайомлення з функціональністю рішень “BAS” усіх користувачів, не залежно від наявності діючого договору ІТС.
Також для користувачів рішення “BAS Комплексне управління підприємством” розпочато публікацію методичних матеріалів в розділі “Методична підтримка користувачів рішень BAS”.
Користувачам рішень “BAS ERP”, “BAS Комплексне управління підприємством” та “BAS Управління торгівлею” у розділі “Управління купівлями” рекомендуємо ознайомитися з методикою відображення операцій комісійної торгівлі у комісіонера.
Для користувачів конфігурації “BAS Бухгалтерія” у розділі “Робота з документами, довідниками і звітами” опубліковано порядок завантаження (вивантаження) даних про номенклатурні позиції та завантаження даних про контрагентів із зовнішніх файлів Excel (xls, xlsx).
У розділі представлено методику заповнення даних про відповідальних осіб організацій і контрагентів для заповнення даних в обліковій документації.
Розділ “Облік основних засобів” доповнено методикою оформлення операцій продажу основних засобів.
У розділі “Заробітна плата” представлено порядок створення нового нарахування плану видів розрахунків “Нарахування” та підготовки інформаційної бази для автоматичного формування платіжних документів на перерахування податків із заробітної плати.
У розділі “Облік витрат” опубліковано методику обліку витрат майбутніх періодів на прикладі оформлення річної передплати на газету.
У розділі “Торговельні операції” опубліковано методики відображення операцій комісійної торгівлі при обліку у комітента та комісіонера.
Підрозділ “Облік ПДВ” розділу “Податковий облік” доповнено методикою складання податкових документів при поставках за ціною нижче бази оподаткування. У матеріалі розглянуто різні варіанти формування таких податкових накладних: формування податкової накладної на суму перевищення за кожною операцією постачання та формування зведеної податкової накладної на суму перевищення в кінці місяця.
У розділі “Сервісні функції” представлено методику автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації за допомогою нового сервісу “RDI Serviсe”. Сервіс дозволяє оновлювати регламентовану інформацію про ставки податків і зборів, індекси інфляцій, курси валют, класифікатор банків, класифікатор професій, класифікатор КОАТУУ, класифікатор УКТЗЕД, класифікатор ДКПП, класифікатор підстав звільнення за КЗпП та інше.

Методична підтримка типових рішень “1С:Підприємства 8”
У поточному випуску для користувачів типових госпрозрахункових конфігурацій “Управління торговим підприємством для України” і “Управління виробничим підприємством для України” у розділі “Звітність, регламентована звітність” оновлено методику заповнення Додатка 8 до Декларації з ПДВ. Питання заповнення скарги в конфігурації залишається актуальним, незважаючи на те, що заповнення і подання скарги не впливає на заповнення “тіла” декларації з ПДВ, тобто не дає покупцеві права відобразити податковий кредит на підставі податкової накладної, в якій допущені помилки в обов’язкових реквізитах.
Користувачам конфігурації “Бухгалтерія для України, (ред. 2.0)” у розділі “Сервісні функції” рекомендуємо ознайомитися з методикою автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації за допомогою нового сервісу “RDI Serviсe”. Сервіс дозволяє оновлювати регламентовану інформацію про ставки податків і зборів, індекси інфляцій, курси валют, класифікатор банків, класифікатор професій, класифікатор КОАТУУ, класифікатор УКТЗЕД, класифікатор ДКПП, класифікатор підстав звільнення за КЗпП та інше.
Користувачам конфігурації “Управління невеликою фірмою для України” рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, фахівець-консультант компанії “ХВОЯ Інтегра”. У матеріалах розглянуто різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску в розділі “Грошові кошти” представлена методика планування фінансів за допомогою звіту “Платіжний календар”, який є повноцінним інтерактивним робочим місцем і призначений для виконання фінансового планування і оперативного контролю за виконанням фінансових зобов’язань, а також розробки пріоритетів платіжних операцій. У розділі “Роботи” представлено механізм планування завантаженості виробничих ресурсів підприємства, який дозволяє проаналізувати календарний план виконання робіт, надання послуг, випуску продукції і напівфабрикатів на заданий період (день, тиждень, місяць).
Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період “листопад 2018 року – жовтень 2019 року”.

Методична підтримка розробників і адміністраторів
Для розробників конфігурацій оновлено стандартні бібліотеки: “Бібліотека стандартних підсистем” (ред. 3.0 і 3.1), “Бібліотека електронних документів” (ред. 1.1 і 1.6), “Бібліотека інтернет-підтримки користувачів” (ред. 2.4).
Оновлено зовнішню обробку “Управління серверами”, яка призначена для настройки і перегляду даних серверів.
Опубліковано вимоги до розробки драйверів обладнання, яке підключається, версії 3.1. У зв’язку з цим, застарілі вимоги до розробки драйверів обладнання, яке підключається, версій 2.2, 2.3, 2.4 і 2.5 додано в архів.
Також пропонуємо ознайомитися з оновленим описом налаштування Microsoft SQL Server для роботи з платформою.

Консультації з питань роботи рішень BAS
Рубрику “Консультації з питань роботи рішень BAS” доповнено новим розділом, в якому опубліковано відповіді на питання та рекомендації з роботи рішення “BAS Комплексне управління підприємством”. Також оновлено перелік рекомендацій та відповідей на питання з роботи рішень “BAS ERP”, “BAS Управління торгівлею” та “BAS Бухгалтерія”.

Поради лінії консультацій щодо роботи в рішеннях “1С:Підприємства”
У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень “1С:Підприємства”.

Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами
Розділ “Робота з сервісом “FREDO Звіт” рубрики “Методичні рекомендації з використання сервісів “FREDO” доповнено порядком створення заяв щодо ліцензування діяльності, пов’язаної з виробництвом, зберіганням, оптовою та роздрібною торгівлею пальним, спиртом, алкогольними та тютюновими виробами, з метою їх подачі до ДПС. Також опубліковано опис основних функціональних елементів інтерфейсу реєстру акцизних документів.
Рубрику “Консультації з питань роботи сервісів “FREDO” доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.
З моменту попереднього огляду випущено версії “FREDO”: 01.01.023 – 01.01.025.

Консультації аудитора
Довідник “Консультації аудитора” доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу “Консультації аудитора”. Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.
Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Детальніше про сервіс “Консультації аудитора” та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.

Консультації для бухгалтера
У довіднику “Спрощена система оподаткування, обліку та звітності” у зв’язку зі змінами в законодавстві актуалізовано підрозділ “Ставки єдиного податку, терміни і порядок сплати” розділу “Єдиний податок у юридичної особи”.
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:
Коментар від 01.11.2019: НБУ скасував обмеження на покупку іноземної валюти фізичними особами (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2441/hdoc)
Коментар від 28.10.2019: Фонд соціального страхування України про необхідність ведення Журналу реєстрації листків непрацездатності (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2426/hdoc)
Коментар від 28.10.2019: ДПСУ: фізична особа – підприємець зобов’язана визначати базу нарахування ЄСВ в розмірі не менше мінімального страхового внеску, незважаючи на наявність трудових відносин з роботодавцем (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2429/hdoc)
Коментар від 23.10.2019: ДПСУ: порядок оподаткування ПДВ операцій з надання доступу до відповідного контенту і / або дозволу на преінсталяцію (попередню інсталяцію) комп’ютерної програми залежить від умов цивільно-правового договору (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2419/hdoc)
Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару “Лекторій”, який був присвячений здачі звітності з ПДВ та податку на прибуток. Запис доповідей здійснено 16 жовтня 2019 року в Києві. Переглянути відеоматеріали можуть користувачі, які мають договір ІТС рівня ПРОФ.
У розділі “Періодика і книги” опубліковано матеріали журналів “Бухгалтер” Олександра Кірша № 37-40 за 2019 рік.
У довіднику “Календар бухгалтера” представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у листопаді 2019 року.
Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник “Дебет-Кредит. Питання і консультації”.
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.10.2019 р. нормативно-правова база “ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка”, підготовлена ІАЦ “Ліга”.

Консультації для бюджетної сфери
У довідник “Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору” у розділ “Витрати” додано новий підрозділ “Витрати на виготовлення продукції (надання послуг, виконання робіт)”, в якому наведено інформацію про приналежність таких витрат до першої групи власних надходжень бюджетних установ, особливості їх визнання в обліку, про складову витрат та їх відображення в бухгалтерському обліку.
Також у довіднику актуалізовано інформацію підрозділу “Виробничі запаси: облік надходження, наявності та вибуття” у зв’язку зі змінами, внесеними наказом Мінфіну України від 17.09.2019 р. № 386 “Про затвердження Змін до Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов’язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами” в наказ Мінфіну України від 29.12.2015 р. № 1219 “Типова кореспонденція субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов’язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами”.
Довідник “Закупівлі за державні кошти” доповнено матеріалом “Правила здійснення закупівель відповідно до Угоди про державні закупівлі” у розділі “Угода про державні закупівлі (GPA)”. У матеріалі представлено інформацію про загальні принципи формування вимог Угоди, оприлюднення інформації про закупівлі, охоплені Угодою, планування закупівель, вимоги до повідомлень про закупівлі, умови участі, встановлені замовником, подання пропозицій учасниками, селективний тендер, списки багаторазового використання постачальників, строки для подання пропозицій учасниками, переговори, обмежений тендер, електронний аукціон, розгляд тендерних пропозицій, укладання контрактів та публікація інформації, ведення документації, звітів та можливість електронного відстеження, збір і надання статистичних даних.
Інформація корисна суб’єктам державного сектору, а також комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.

Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу “Оновлення програм”.
Технологічна платформа 1С:Підприємство 8:
1С:Підприємство 8. Версія 8.3.16.1030
1С:Підприємство 8. Версія 8.3.15.1747
1С:Підприємство 8. Версія 8.3.15.1700
1С:Підприємство 8. Версія 8.3.14.1976

Типові конфігурації для “1С:Підприємства 8”:
Конфігурація “Управління торговим підприємством для України”, редакція 1.2, версія 1.2.54.1 (оновлення)
Конфігурація “Управління виробничим підприємством для України”, редакція 1.3, версія 1.3.65.1 (оновлення)
Конфігурація “Управління невеликою фірмою для України. ПРОФ”, редакція 1.6, версія 1.6.10.2 (оновлення + перехід з версій Мікро і Базової на ПРОФ)
Конфігурація “Управління невеликою фірмою для України. Базова”, редакція 1.6, версія 1.6.10.2 (оновлення + перехід з версії Мікро на Базову)
Конфігурація “Управління невеликою фірмою для України. Мікро”, редакція 1.6, версія 1.6.10.2 (оновлення)

Типові конфігурації для Business Automation Software:
Конфігурація “BAS ERP”, редакція 2.1, версії 2.1.12.5 та 2.1.13.2
Конфігурація “BAS Управління торгівлею”, редакція 3.2, версії 3.2.12.5 та 3.2.13.2

Прикладні рішення 1С:Підприємство 7.7:
Конфігурація “Бухгалтерський облік для України”, реліз 7.70.334
Конфігурація “Бухгалтерський облік для України” для базової версії, реліз 7.70.334
Конфігурація “Виробництво + Послуги + Бухгалтерія для України”, реліз 7.70.084
Конфігурація “Торгівля + Склад для України”, реліз 7.70.045
Конфігурація “Бухгалтерія + Торгівля + Склад + Зарплата + Кадри для України”, реліз 7.70.090

Форми звітності 1С:Підприємство 7.7:
За III КВАРТАЛ 2019 року (випуск 3) для конфігурації “Бухгалтерський облік для України”
За III КВАРТАЛ 2019 року (випуск 3) для конфігурації “Бухгалтерія + Торгівля + Склад + Зарплата + Кадри для України”