Інформаційно-технологічний супровід (січень 2020 року)


its

Інформаційно-технологічний супровід (січень 2020 року)

1. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Запрошуємо на семінар “Лекторій”

Запрошуємо на семінар “Лекторій”, на якому будуть розглянуті актуальні питання обліку ПДВ, ЄСВ, ПДФО та ВЗ. Також буде представлений зарплатний функціонал нового рішення “BAS Бухгалтерія КОРП”.

Лекторій відбудеться в Києві 16 січня 2020 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів. Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.

Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!

Ознайомитися з детальною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації “Спілка автоматизаторів бізнесу”.

Подарункова акція “Зима з ІТС”

Продовжується акція “Зима з ІТС”. Акція проводиться в період з грудня 2019 року по лютий 2020 року (включно). В акції можуть взяти участь користувачі, які уклали платний договір ІТС рівня ПРОФ на 12 місяців або пільговий договір ІТС рівня ПРОФ за схемою 8 + 4 з грудня 2019 р. або січня – лютого 2020 р. Учасники акції отримають у подарунок брендовану надувну подушку з чохлом.

Дізнатися докладніше про правила проведення та зареєструватися в акції можна на сторінці.

Доступ до сервісу ІС ІТС

Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).

Доступ на сайт відкривається на час дії договору ІТС.

2.Методична підтримка типових рішень BAS

У зв’язку з початком продажів нового рішення “BAS Бухгалтерія КОРП” (див. докладніше http://unionba.com.ua/news/644/) опубліковано Посібник з ведення обліку в конфігурації “BAS Бухгалтерія КОРП”, редакція 2.1. Рішення є професійним інструментом бухгалтера для ведення бухгалтерського і податкового обліку, підготовки та реєстрації податкових документів, а також підготовки та здачі обов’язкової регламентованої звітності. Дане рішення має розширений функціонал в частині розрахунку заробітної плати, що дозволяє використовувати його на підприємствах зі складним розрахунком заробітної плати.

У поточному випуску користувачам рішень “BAS ERP” та “BAS Комплексне управління підприємством” рекомендуємо ознайомитися з порядком введення початкових залишків транспортно-заготівельних витрат, що обліковуються на окремих субрахунках рахунків запасів, а також безпосередньо з методикою ведення обліку транспортно-заготівельних витрат. У матеріалах представлено опис та порядок заповнення реквізитів касових ордерів. Також рекомендуємо ознайомитися з методикою відкликання співробітників з відпустки.

Для користувачів рішень “BAS ERP”, “BAS Комплексне управління підприємством” та “BAS Управління торгівлею” представлено порядок налаштування та функціональні можливості підсистеми роздрібної торгівлі, а також порядок відображення операцій роздрібної торгівлі в неавтоматизованій та автоматизованій торгових точках.

Для користувачів конфігурації “BAS Бухгалтерія” опубліковано порядок розрахунку курсових різниць при взаєморозрахунках з покупцями, а також на прикладах розглянуто порядок розрахунку курсових різниць за історичним та середньозваженим курсом у разі отримання авансів від покупця, а також у разі оплати після відвантаження. Рекомендуємо ознайомитися з варіантами кадрового обліку та обліку заробітної плати, що реалізовані у програмі, а також з методикою розподілу транспортно-заготівельних витрат. Корисними для ознайомлення будуть методики обліку очікуваного і підтвердженого ПДВ, формування податкових документів за роздрібними операціями, у тому числі за відокремленими підрозділами.

Для користувачів конфігурацій BAS у розділі “Адміністрування інформаційної бази” оновлено порядок установки пароля користувача, методику використання механізму “Дати заборони зміни даних”, а також порядок блокування роботи користувачів з налаштуваннями обмеження доступу за допомогою груп доступу.

У зв’язку з початком продажів нового рішення “BAS АГРО. ERP”, яке призначене для автоматизації управління діяльністю середніх і великих сільськогосподарських підприємств різних організаційно-правових форм (див. докладніше http://unionba.com.ua/news/642/), опубліковано Опис галузевої специфіки “BAS АГРО. ERP”, що є доповненням до опису конфігурації “BAS ERP”.

Методична підтримка типових рішень “1С:Підприємства 8”

У поточному випуску користувачам конфігурації “Управління невеликою фірмою” рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Анна Федосюк, фахівець-консультант компанії “ХВОЯ Інтегра” (http://hvoya.com.ua/). У матеріалах розглянуті різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску в розділі “CRM” представлена методика розсилки звітів користувачам. Розсилка звітів дозволяє автоматизувати цей процес таким чином, що навіть не запускаючи програму можна отримати в потрібний час готовий звіт на свою електронну пошту або в певний каталог у вигляді файлу, що в свою чергу спрощує роботу для користувачів.

Методична підтримка розробників і адміністраторів

Для розробників конфігурацій оновлено опис особливостей методів менеджера регістра відомостей.

Оновлена демонстраційна конфігурація “Керований додаток” версії 8.3, яка включає демонстраційну конфігурацію мобільного додатка.

Оновлено стандартні бібліотеки: “Бібліотека стандартних підсистем” (ред. 3.0 і 3.1), “Бібліотека електронних документів” (ред. 1.1 і 1.6), “Бібліотека інтернет-підтримки користувачів” (ред. 2.4), “Бібліотека для підключення обладнання” (ред. 1.2).

Пропонуємо ознайомитися з описом і установкою зовнішньої обробки “Налаштування технологічного журналу”.

Оновлено опис прапорів трасування для роботи з MS SQL Server, які часто використовуються для діагностики проблем, пов’язаних з продуктивністю.

Консультації з питань роботи рішень BAS

У рубриці “Консультації з питань роботи рішень BAS” оновлено перелік рекомендацій та відповідей на питання з роботи рішень “BAS ERP”, “BAS Комплексне управління підприємством”, “BAS Управління торгівлею” та “BAS Бухгалтерія”.

Поради лінії консультацій щодо роботи в рішеннях “1С:Підприємства”

У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень “1С:Підприємства”.

Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами

Розділ “Робота з сервісом “FREDO Звіт” рубрики “Методичні рекомендації з використання сервісів “FREDO” доповнено порядком заповнення та подання Звіту з єдиного соціального внеску.

Рубрику “Консультації з питань роботи сервісів “FREDO” доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.

З моменту попереднього огляду випущено версії “FREDO”: 01.01.028 – 01.01.029.

Сервіс електронного документообміну FlyDoc

У довіднику “Користувачам сервісів ІТС” розпочато публікацію матеріалів нового розділу “Сервіс електронного документообміну FlyDoc”. У ньому представлені методичні матеріали з опису налаштувань та функціональних можливостей сервісу FlyDoc, а також відповіді на найпоширеніші питання роботи у сервісі.

Матеріали розділу “Сервіс електронного документообміну FlyDoc” будуть знаходитися у відкритому доступі до кінця січня 2020 року. У подальшому для доступу до матеріалів знадобиться наявність діючого договору ІТС рівня ПРОФ.

Детальніше з описом сервісу, його перевагами, умовами отримання можна ознайомитися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.

Консультації аудитора

Довідник “Консультації аудитора” доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу “Консультації аудитора”. Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.

Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.

Детальніше про сервіс “Консультації аудитора” та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС.

Консультації для бухгалтера

Розділ “Єдиний внесок на соціальне страхування (ЄСВ)” довідника “Праця і заробітна плата” доповнено новим матеріалом “Обчислення ЄСВ виходячи з розміру мінімальної зарплати”. У даному матеріалі розглянуто порядок обчислення ЄСВ залежно від розміру нарахованої працівникам зарплати (доходу) в найбільш поширених ситуаціях, а також особливості його відображення в Звіті з ЄСВ. Також розділ доповнено матеріалом “Особливості обчислення ЄСВ для сумісників”, в якому розглянуто особливості обчислення ЄСВ, порядок відображення інформації про працівників-сумісників, нараховані їм виплати і суми внеску в Звіті з ЄСВ.

Крім цього, у зв’язку зі змінами законодавства актуалізовано такі підрозділи розділу “Єдиний внесок на соціальне страхування (ЄСВ)”:

  • “Платники, права і обов’язки”
  • “Постановка на облік і зняття з обліку платників ЄСВ”
  • “База нарахування, розміри та обчислення ЄСВ”
  • “Бухгалтерський облік сум ЄСВ”
  • “Терміни та порядок сплати ЄСВ”
  • “Повернення помилково сплачених сум”
  • “Відповідальність за порушення законодавства”

У зв’язку з останніми змінами законодавства актуалізовано розділ “Спрощена система оподаткування і ПДВ” довідника “Спрощена система оподаткування, обліку та звітності”.

Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:

У розділі “Періодика і книги” опубліковано матеріали журналів “Бухгалтер” Олександра Кірша № 45-47 за 2019 рік.

У довіднику “Календар бухгалтера” представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у січні 2020 року.

Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник “Дебет-Кредит. Питання і консультації”.

Консультації для бюджетної сфери

У довідник “Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору”, а саме у розділ “Витрати”, додано новий підрозділ “Інші витрати за обмінними операціями”, в якому наведено інформацію про особливості визнання та оцінки інших витрат, відображення їх у бухгалтерському обліку та звітності.

У довіднику “Закупівлі за державні кошти” розділ “Договір про закупівлі” доповнено новим матеріалом, в якому наведено проект договору підряду, який можливо застосовувати замовникам для таких видів робіт, як нове будівництво, реконструкція будівель і споруд, їх технічне переоснащення, капітальний ремонт.

Також довідник доповнено матеріалами “Вимоги до формування тендерної документації в Угоді про державні закупівлі СОТ” та “Умови щодо взаємодії сторін в Угоді про державні закупівлі СОТ” у розділі “Угода про державні закупівлі (GPA)”. У матеріалах представлено опис необхідної інформації, передбаченої в Угоді, що дозволить постачальникам готувати і подавати відповідні тендерні пропозиції, замовникам вносити зміни до тендерної документації, встановлювати технічні специфікації до предмета закупівлі, дотримуватись визначених правил щодо взаємодії сторін стосовно надання та нерозголошення інформації, а також забезпечувати сторонами процедури внутрішнього контролю за перебігом охопленої цією Угодою процедури закупівлі. Інформація корисна суб’єктам державного сектору, а також комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.

Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду

Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу “Оновлення програм”.

Технологічна платформа 1С:Підприємство 8:

  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.14.1993
  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.15.1778

Типові конфігурації для “1С:Підприємства 8”:

  • Конфігурація “Бухгалтерія для України. ПРОФ”, редакція 2.0, версія 2.0.19.1 (оновлення + перехід з Базової на ПРОФ)
  • Конфігурація “Бухгалтерія для України. Базова”, редакція 2.0, версія 2.0.19.1 (оновлення)

Типові конфігурації для Business Automation Software:

  • Конфігурація “BAS Бухгалтерія КОРП”, редакція 2.1, версія 2.1.4.3
  • Конфігурація “BAS Бухгалтерія”, редакція 2.1, версія 2.1.4.3