Нова версія 1.6.8.1 «Управління невеликою фірмою для України»


Опубліковано нову версію 1.6.8.1 «Управління невеликою фірмою для України».

1C:Підприємство 8
Типова конфігурація
«Управління невеликою фірмою для України», редакція 1.6
Версія 1.6.8.1
Нове у версії:

CRM
Асистент управління невеликою фірмою для України
В Управлінні невеликою фірмою для України з’явився асистент управління фірмою — Даша. Даша, як і звичайний співробітник, виконує доручення в УНФ для України. Наприклад, можна доручити Даші обробку замовлень при отриманні оплати або відвантаження — вона змінить стан замовлення, напише про це в чаті документа і повідомить про зміни менеджеру.
Даша звільнить користувачів від рутинних дій, таких як:
• зміна станів замовлень;
• інформування колег про оплату та відвантаження;
• оповіщення клієнтів про нарахування / списання бонусів.
Також Даша проконтролює, чи відповідає стан, встановлений в документі, реальному стану замовлення. Наприклад, якщо документ відвантаження ще не введений, а менеджер встановив стан «Відвантажено», вона попросить звернути увагу на документ.

Облік потенційних клієнтів (лідов)
У розділі CRM з’явився довгоочікуваний облік лідов. Тепер ви завжди зможете знати, скільки у вас потенційних клієнтів, всі контакти будуть у вас під рукою.
Довідник лідов дозволить розділити облік потенційних клієнтів і покупців — в довідник контрагентів потраплять тільки підтверджені клієнти, «необроблені» Ліди НЕ будуть засмічувати базу і брати участь в обміні з іншими додатками.
Ви зможете:
• збирати інформацію про потенційних клієнтів з вхідних дзвінків і листів;
• завантажувати списки потенційних клієнтів із зовнішніх джерел (* .xls, * .mxl, * .csv);
• зберігати їх контактну інформацію;
• привласнювати лідам групу, тег, вказувати джерело залучення;
• визначати стан ліда в залежності від етапу обробки;
• працювати з лідамі за методом канбан — перетягувати картку контакту по дошці, змінюючи цим етапи обробки контакту.
• в один клік переводити успішні ліди в покупців і створювати по ним угоду, а неякісні Ліди приховувати;
• історія взаємодії з потенційним клієнтом збережеться в картці ліда, а при конвертації «переїде» в картку покупця.
Проаналізувати результати і оцінити ефективність роботи з лідамі допоможуть звіти:
• Звіт «Воронка по лідам» формує воронку і показує інформацію про кількість лидов на кожному етапі роботи, середньому часу проходження стану і конверсії.
• Звіт «Аналіз бази лидов» — відображає динаміку розвитку бази лидов. Звіт складається з кругових діаграм і графіка, що дозволяють оцінити загальний обсяг бази лидов, динаміку зростання і% нових за період (всього і по менеджерам).

Конвертація вхідних комунікацій в Ліди
З’явилася можливість зберігати потенційних клієнтів (лидов) з телефонних дзвінків і електронних листів. Така опція дозволить не втрачати потенційних клієнтів і легко зберігати їх контакти для подальшої обробки.

Контакт як самостійна одиниця
Контакти тепер можна реєструвати незалежно від контрагентів, з’явився список контактів. Він дозволить зберігати в базі інформацію про тих, з ким ми не ведемо торговельну діяльність, але взаємодіємо з робочих питань. Контакт можна створити вручну, з вхідного дзвінка або електронного листа, з картки контрагента або завантажити з зовнішніх джерел (* .xls, * .mxl, * .csv).
На відміну від контрагентів, контакти не беруть участі в обмінах і не засмічують базу. При необхідності контакт можна легко прив’язати до контрагента або до кількох одночасно. Більше не доведеться дублювати інформацію про контактну особу, якщо один і той же контакт бере участь в угодах з різними контрагентами. Ми подбали про зручність роботи з контактами — контакту можна привласнити тег, включити в групу, вказати роль контакту і джерело залучення.

Реєстр договорів
У нас з’явився реєстр договорів — універсальний інструмент для обліку договорів і контролю термінів дії. Знайти його можна в розділі CRM.
Тепер можна:
• дивитися договору по всіх контрагентах і організаціям;
• швидко дізнатися, які договори діють на певну дату, а які договори закінчуються — програма автоматично нагадає про це;
• уточнити організацію і вид договору — стали доступні нові реквізити;
• з картки договору переглядати всі документи, оформлені за цим договором;
• налаштувати автонумерацію договорів;
• автоматично контролювати коректність вибору договору в документі.
Завдяки цим поліпшень працювати з договорами в УНФ для України стало набагато зручніше.

Журнал запису
З’явилася можливість планувати завантаження фахівців, до яких потрібно попередній запис.
Для відображення записів до фахівця доданий новий вид події «Запис». Всі записи наочно відображаються в робочому місці «Журнал запису», доступному в розділі CRM.
У журналі можна швидко дізнатися завантаженість фахівця, знайти вільне «вікно» і відразу записати клієнта на цей час.

Групова зміна станів
З’явилася можливість швидко переводити в новий стан Ліди і замовлення. Виконати дію можна зі списку об’єктів не потрібно відкривати картку ліда / замовлення.
Швидка зміна стану є для документів:
замовлення покупця,
замовлення постачальнику,
замовленнянаряд,
замовлення на виробництво.
Перекласти замовлення в стан «Завершено» також можна по гарячих клавішах, відповідним варіантам «Завершено успішно» і «Скасовано».

Чат + історія: скорочення повідомлень
Повідомлення про зміни об’єктів в чаті стали компактніше. Тепер, якщо в повідомленні більше ста символів, повідомлення буде згорнуто.
За гіперпосиланням користувач зможе розгорнути коментар і прочитати повний текст повідомлення.

Торговим компаніям
Нові умови розрахунку автоматичних знижок
У цій версії з’явилося кілька нових знижок, які ви зможете запропонувати вашим клієнтам, наприклад, за покупку в день народження, дисконтну карту або накопичений обсяг продажів. Такі знижки допоможуть заслужити лояльність клієнтів і мотивують здійснювати покупки саме у вас.
Задати нові знижки в УНФ для України допоможуть оновлені умови розрахунку автоматичних знижок в довіднику «Знижки«.

Гнучка настройка застосування дисконтних карт
Нові умови розрахунку знижок можна використовувати як для автоматичних знижок, так і в зв’язці з дисконтними картами. Навпаки кожної знижки відображається позначка про те, чи потрібна дисконтна карта для її використання.
Розширення можливостей дисконтних карт значно підвищує їх привабливість для клієнтів — це не тільки фіксований відсоток, а й тематичні знижки, наприклад, в день народження, за певну групу товарів або обсяг продажів.
Важливо відзначити, що всі дисконтні картки, створені раніше, продовжать працювати за старою схемою.

Бонуси
У УНФ для України з’явилася підтримка бонусних програм лояльності.
Програма дозволяє автоматизувати облік бонусних балів: нараховувати бонусні бали при покупці, в день народження і вручну при проведенні акції — списувати при оплаті бонусами або «згорянні» по закінченню акції.
Покупець відразу дізнається про нарахування або списання балів — система автоматично відправить електронного листа або SMS.
Звіти «Аналіз нарахованих балів», «Руху бонусних балів» і «Залишки бонусних балів» служать надійними помічниками в контролі і аналізі бонусних програм лояльності.

Подарункові сертифікати
У нас з’явилися подарункові сертифікати.
Подарунковий сертифікат — це відмінна можливість для ваших клієнтів швидко підібрати подарунок і не боятися помилитися з вибором.
Ви зможете:
• Створювати сертифікати будь-якого номіналу.
• Встановити терміни дії сертифікатів, при настанні яких, вони стає недійсними.
• Задати для сертифікатів обмеження по номенклатурі, категоріям номенклатури або цінових групах, якщо необхідно.
• Приймати сертифікати при оптових і роздрібних продажах.
• відображати повну або часткову оплату сертифікатами.
А відстежувати роботу з сертифікатами допоможуть нові звіти:
• «Подарункові сертифікати» — в даному звіті ви зможете побачити всі активні сертифікати, їх номінал, термін дії і всі рухи по ним.
• Ви можете подивитись, скільки сертифікатів продано, але ще не використано покупцями, допоможе звіт «Залишки подарункових сертифікатів».

Звіти «Застосовані знижки»
З’явилися два нових звіту для аналізу знижок, наданих під час продажу товарів, робіт і послуг.
Варіант звіту «Застосовані знижки (оцінка)» дозволить оперативно дізнатися хто, за якими документами і які знижки зробив. А також проаналізувати такі показники, як загальна сума наданої знижки, можлива сума продажу без знижки, реальна виручка і валовий прибуток.
У варіанті звіту «Застосовані знижки (статистика)» додана діаграма, наочно відображає популярність знижок. По ній ми можемо дізнатися, які знижки використовуються найчастіше, а які майже не застосовуються в повсякденному торгівлі.
У парі дані звіти виступають в ролі комплексного інструменту для оцінки результатів маркетингових кампаній, що включають в себе надання знижок покупцям

Звіт «Продажі» і «Зведений звіт» з обмеженими правами
Розширено права доступу для користувачів з обмеженими правами:
• «Зведений звіт» в замовленні покупця тепер доступний всім користувачам.
• Звіт «Продажі» став доступний користувачам з профілем «Продажі».
• Інформація в колонці «Собівартість» звіту «Продажі» буде видно тільки користувачам з правами «Продажі» + «Закупівлі» і повними правами.

Роздрібним магазинам
Контекстні звіти в «Чеке ККМ» і «Звіті про роздрібні продажі»
З’явилася можливість швидко дізнатися прибуток за чеком ККМ або звіту про роздрібні продажі — до відповідних документів додано посилання для переходу до списку контекстних звітів.
За замовчуванням доступний звіт «Валовий прибуток», при необхідності можна додати інші звіти.


Повернення товарів в іншу касову зміну
З’явилася можливість пробивати поворотний чек незалежно від дати повернення товару.
Для відображення повернення в закритій касової зміни, тепер буде потрібно ввести тільки один документ — «Чек ККМ на повернення».
Ми також передбачили можливість відобразити повернення за старою схемою ( «Прибуткова накладна» — «Видатковий касовий ордер»).

Компаніям, які виконують роботи
Планування ресурсів
Ми поліпшили робоче місце «Планувальник ресурсів» — планувати завантаження ресурсів стало зручніше. Новий планувальник доступний в розділах «Роботи» і «Виробництво».
Перероблений механізм планування, для ресурсу тепер можна визначити «Крок планування» — інтервал в який відбувається завантаження ресурсу. Зміни дозволять швидко аналізувати завантаженість ресурсу і шукати вільний інтервал — за розкладом видно кількість зайнятих інтервалів.
За допомогою календаря тепер можна створювати один документ планування відразу на кілька днів — не потрібно вводити документи на кожну дату.
Швидко підібрати ресурс в документи тепер також можна за допомогою планувальника, в документи додана команда «Підібрати», що відкриває планувальник.

Виробничим компаніям
Планування технологічних операцій
У документі «Заказ на виробництво» з’явилася можливість відображати технологічні операції. Поліпшення дозволить користувачам планувати виконання технологічних операцій в момент формування замовлення, а документ «Відрядний наряд» вводити тільки для відображення їх фактичного виконання.
У документ «Замовлення на виробництво» додано вкладку «Операції». Список операцій може бути заповнений за специфікацією або введений вручну. Індикатор стану в списку замовлень на виробництво тепер враховує і виконання операцій.

Реєстр специфікацій
В розділ виробництво доданий доступ до довідника «Специфікації». Тепер ви зможете оперативно працювати зі специфікаціями, не звертаючись до картки продукції: редагувати складу специфікацій, встановлювати основні специфікації, додавати коментарі і не тільки.
У довіднику передбачені зручні відбори по продукції, матеріалів і операцій, що дозволяють легко орієнтуватися в списку специфікацій. Наприклад, вибравши матеріал, ви зможете швидко знайти всі специфікації, в яких він використовується.
У картку специфікації додана можливість швидкого заповнення складу виробу за допомогою інструменту підбору.

Фільтри для замовлень на виробництво
У списку документів «Замовлення на виробництво« з’явилися нові фільтри. Вони дозволяють відфільтрувати за замовленням покупця і складу резерву, навіть якщо шуканий реквізит перебуває в табличній частині документа.
Нововведення значно спрощує пошук документів. Наприклад, ви зможете легко знайти всі замовлення на виробництво, створені для одного замовлення покупця, навіть якщо замовлення покупця зазначений не в шапці, а в таблиці продукції.

Налаштування способу розподілу матеріалів у виробництві
Тепер для способу розподілу матеріалів в виробничих документах можна встановити значення за замовчуванням.
Для використання ручного розподілу більше не потрібно встановлювати спосіб розподілу витрат в кожному виробничому документі. Досить вказати його один раз в налаштуваннях розділу «Виробництво«.

Швидке введення замовлення на виробництво по декількох замовленнях покупців
Ми спростили процес формування зведених замовлень на виробництво по декількох замовленнях покупців більше не потрібно по черзі додавати замовлення покупців.
Тепер прямо на вкладці «Замовлення покупців« списку замовлень на виробництво можна виділити всі замовлення, за якими ще не заплановано виробництво, і оформити на підставі них зведений замовлення на виробництво.

Виробництво. Поетапна збірка виробів
З’явилася можливість виробляти продукцію в кілька етапів в різні дні, на різних підрозділах. Стало простіше відображати в програмі тривалі виробничі процеси.
Додано новий зручний інструмент для відображення виробничих операцій робоче місце «Виконання етапів». Автоматизоване робоче місце дозволяє масово формувати виробничі документи одним кліком створить документи для декількох виробів або етапів.

Нові можливості для оформлення виробничих операцій
Ми продовжуємо розвивати блок «Виробництво». Кілька корисних можливостей для виробничих компаній:
• В документі «Заказ на виробництво» тепер можливо зарезервувати матеріали під замовлення клієнта з уточненням до партії. Досить заповнити колонку «Резерв», не створюючи зайвих документів.
• Встановити резерв матеріалів на декількох складах можна одним документом «Заказ на виробництво». Пропала необхідність формувати додаткові документи резервування.
• Списання матеріалів з декількох складів тепер є одним документом «Виробництво». Більше не потрібно попередньо переміщати запаси на один склад.
• Стало можливо планувати випуск виробів відразу по декількох замовленнях клієнтів. В один «Замовлення на виробництво» можуть бути зібрані всі замовлення покупців.
• Відобразити фактичного випуск виробів по декількох замовленнях клієнтів тепер теж можна в одному документі «Виробництво».
• Тепер користувач може коригувати результат автоматичного розподілу матеріалів на випускається виріб в документах «Замовлення на виробництво» і «Виробництво». При цьому ви можете використовувати автоматичний розподіл, як і раніше.
Дані поліпшення дозволять в кілька разів зменшити кількість формованих документів і значно прискорять відображення виробничих операцій в програмі.

Гроші
Підвищення зручності роботи з особистими коштами підприємця
У новій версії ми реалізували корисну можливість для індивідуальних підприємців — у всіх грошових документах тепер можна працювати як з фінансами організації, так і з особистими коштами підприємця.
В документи «Надходження в касу», «Витрата по касі», «Надходження на рахунок», «Витрата з рахунку» доданий новий вид операції «Особисті кошти підприємця».

Відображення виплати заробітної плати з рахунку без відомості
З’явилася можливість відобразити виплату заробітної плати прямо в витраті з рахунку — тепер можна не створювати зарплатну відомість. Опція буде корисна компаніям, що не використовують зарплатний проект.
У документ «Витрата з рахунку» доданий новий вид операції «Зарплата співробітнику».

Розшифровка платежу в платіжних дорученнях
З’явилася можливість вказати розшифровку платежу в документі «Платіжне доручення» — тепер в ньому зберігаються всі подробиці платежу. При створенні підтвердження витрат з рахунку, розшифровка буде заповнена автоматично з платіжного доручення і вам не доведеться згадувати, на що витрачені гроші.
Створювати платіжні доручення для оплати вже надійшли товарів або послуг стало простіше — додана команда створення платіжного доручення на підставі прибуткової накладної, введеної раніше. При створенні платіжного доручення, всі необхідні реквізити заповнені автоматично.

Валютний облік
Удосконалено механізм валютних розрахунків.
При заліку авансів в документах відвантаження тепер не утворюється курсова різниця — розрахунки з покупцями і постачальниками формуються за курсом зачитуємо авансу.
У документах купівлі валюти з’явилася можливість формувати руху по курсовій різниці в процесі оформлення документа за допомогою прапорця «Відображати різницю в курсі».
Сума курсової різниці тепер завжди формується окремим рухом, не «змішується» з операцією переоцінки валютних залишків. Можна швидко аналізувати доходи і витрати від операції купівлі валюти.

Зарплата і кадри
Графіки роботи співробітників. Підвищення зручності управління
У новій версії ми вдосконалили графіки роботи співробітників — працювати з ними стало зручніше. Тепер можна:
• швидко створювати нові графіки роботи вручну або на підставі шаблонів;
• графіки можуть бути налаштовані за календарними днями або змінні;
• налаштовувати розклад графіків робочого часу з урахуванням початку і закінчення робочого дня, часу перерв і святкових днів;
• працювати з графіком роботи співробітника з його картки;
• уточнювати відхилення від графіка роботи для конкретного співробітника: перенесення робочого дня, запізнення і переробки, відсутності без оплати.
Також змінився зовнішній вигляд графіків роботи ресурсів.

Заповнення табеля за графіками роботи співробітників
Заповнити табель тепер можна не тільки по виробничому календарем, а й за графіком роботи працівника. При заповненні програма врахує всі відхилення особистого графіка від еталонного і відобразить їх в табелі (перенесення днів, запізнення і переробки).
Такий варіант заповнення значно прискорить підготовку табелів для подальшого розрахунку заробітної плати.

Розрахунок заробітної плати на підставі графіків роботи співробітників
Додані нові види нарахування для розрахунку заробітної плати:
• оклад по годинах (графік роботи співробітника);
• оклад по днях (графік роботи співробітника).
При нарахуванні зарплати співробітнику з використанням даних видів нарахувань розрахунок здійснюється виходячи з норми днів або норми годин графіка роботи співробітника.
Використання нових видів розрахунку дозволить роботодавцю враховувати всі відхилення в роботі співробітника від виробничого календаря при нарахуванні заробітної плати.

Для всіх видів бізнесу
Взаєморозрахунки: розвиток автоматичного рознесення оплат, інтуїтивний помічник
У новій версії відбулися значні зміни в роботі з коштами, отриманими від клієнтів.
Оновлений алгоритм розподілу грошей дозволяє швидко вирішувати різні завдання — залік авансів, облік існуючих оплат і прив’язка їх до замовлень.
Тепер можна:
• Налаштувати автоматичне рознесення оплат для конкретного документа, договору або контрагента.
• Швидко зарахувати аванси і оплати за допомогою інтуїтивного помічника.
• Відразу в документі оплати бачити інформацію про стан оплати, до яких документів віднесена оплата, і в якому режимі це виконано: автоматично або вручну.
• Зарахувати передоплату безпосередньо в замовленні клієнта.
• Під час введення документів оплати на підставі накладних, система врахує всі інші оплати, отримані по даній накладній, і підставить суму залишку.
• Зарахувати передоплату, для якої не вказано замовлення, в документі «Видаткова накладна», оформленому на підставі замовлення. Раніше такі оплати при підборі в накладній були приховані.

Характеристики: ознака обов’язкового заповнення і значення за замовчуванням
У новій версії реалізований контроль заповнення для характеристик номенклатури. У картку товару доданий ознака обов’язкового заповнення.
Тепер, при оформленні документа користувач бачитиме, чи використовуються характеристики для товару і чи обов’язково їх вказувати. Наочні підказки щодо заповнення допоможуть уникнути помилок операторів і плутанини в обліку залишків.
Ще одне нововведення: стало набагато простіше заповнювати характеристики в документах. Задайте для номенклатури основну характеристику, і вона буде автоматично підставлений в документ. Основну характеристику можна встановити відразу для категорії номенклатури.
Ми поліпшили роботу з характеристиками в документах і довідниках:
• З’явилася можливість налаштувати сортування характеристик в списках вибору в залежності від їх властивостей. Наприклад, за розміром, кольором, матеріалом.
• Невикористані характеристики тепер можна приховати.

Партії: універсальний підбір і обов’язкове заповнення
Для партій номенклатури також можна налаштувати обов’язкове заповнення в документах.
У картку товару доданий ознака обов’язкового заповнення. При оформленні документа користувач бачитиме, чи ведеться облік в розрізі партій і чи обов’язково заповнення партії. Наочні підказки щодо заповнення допоможуть уникнути помилок операторів і плутанини в обліку залишків.
Додана автоматична підстановка партій за замовчуванням — заповнення партій в документі не вимагає зайвих дій.
З’явилася можливість автоматично генерувати партії номенклатури в документі «Прибуткова накладна» для комісійної торгівлі, передачі в переробку і на відповідальне зберігання. Нова команда дозволить істотно скоротити час оформлення надходжень товарів від сторонніх контрагентів.
Також ми поліпшили роботу з партіями в документах і довідниках:
• З’явилася можливість відбору партій по власнику і статусу.
• Невикористані партії тепер можна приховати.

Оновлена структура підпорядкованості
Працювати зі структурою підпорядкованості документа стало зручніше. В оновленій структурі підпорядкованості з’явилися:
Зручний пошук. Шукати можна по будь-якій частині рядка, наприклад, за номером документа або його сумі.
Два варіанти перегляду структури: дерево і список.
Команди «Згорнути« і «Розгорнути« для рівнів дерева документів. Позбулися десятка зайвих кліків.
Контекстне меню з усіма основними командами. Дозволить без зайвих дій працювати з вибраними документами.

Кнопки згортання і розгортання угруповань в звітах
Невелике, але вкрай корисне нововведення в налаштуванні звітів. Тепер в формі звітів можна вказати, до якої угруповання розгортати звіт. Система запам’ятає налаштування і при наступному відкритті розгорне звіт автоматично.
Для зручності користувача, кнопки згортання / розгортання угруповань винесені на форму звіту.

НДІ
Генерація штрих-кодів
Генерувати штрих-коди номенклатури тепер можна відразу для списку товарів — більше не буде потрібно створювати штрихкод вручну для кожного товару. Заощаджуємо час та позбавляємо від монотонних дій.
Команда «Установити — Новий штрихкод» додана в обробку «Друк етикеток і цінників».
Встановити штрихкод товару можна в форматі EAN-8 та EAN-13. Для вагових товарів штрихкод створюватися не буде, для даного типу товарів передбачено кодування SKU-кодами.

Фільтр за типами у формі вибору номенклатури
Змінилася поведінка списку номенклатури при виборі позиції в документі — стали доступні фільтри по типу номенклатури. Раніше вибір типів номенклатури в формі вибору блокувався і був недоступний для редагування, що доставляло ряд незручностей користувачам. Наприклад, при виборі послуги в замовленні покупця ми бачили також запаси і роботи, і не могли їх приховати — тепер ця проблема вирішена.
Фільтр за типами у формі вибору дозволяє відображати в списку тільки товари потрібного типу, решта приховати.
Важливо відзначити, що якщо ви не вкажете один тип, вся номенклатура буде прихована за умовами відбору. Раніше, відбір за типом скасовувався, і відображалася вся номенклатура.

РІБ
Префікс штрихкодів вузла РІБ
З’явилася можливість створювати унікальні штрих-коди в розподіленій інформаційній базі (РІБ).
Тепер кожному вузлу РІБ може бути присвоєно унікальний префікс штрихкоду. У нові штрих-коди він буде додаватися автоматично, що дозволить уникнути дублювання номерів.

Сервіс
Оновлення бібліотек
У версію включені наступні стандартні бібліотеки:
• Бібліотека стандартних підсистем 3.0.1
• Бібліотека технології сервісу 1.1.1
• Бібліотека підключається 2.0.6

Виправлені виявлені помилки.