BAS Медицина/Business automation software for Medicine
“BAS Медицина. Лікарня” та “BAS Медицина. Поліклініка” – рішення, що дозволяють створити єдиний інформаційний простір медичної організації та автоматизувати найбільш трудомісткі задачі обліку та управління бізнес процесами основної діяльності. Рішення є інструментами для побудови ефективного управління сучасною медичною організацією.
Програмні продукти “BAS Медицина” призначені для автоматизації діяльності медичних організацій різних організаційно-правових форм, які надають медичну допомогу в амбулаторно-поліклінічних та стаціонарних умовах, а також для автоматизації кількісно-сумового обліку медичних матеріалів, медикаментів і товарів медичного призначення в аптечних пунктах.
Повна функціональність реалізована у версії продукту “BAS Медицина. Лікарня”. У версії “BAS Медицина. Поліклініка” відсутній кількісно-сумовий облік медичних матеріалів, а також функціональні розділи стаціонару і приймального відділення.
ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ПРОДУКТІВ “BAS МЕДИЦИНА”
Прикладне рішення “BAS Медицина” призначене для автоматизації основних видів діяльності медичної організації, яка надає медичну допомогу пацієнтам в амбулаторно-поліклінічних умовах і денних стаціонарах і включає в себе підсистеми для автоматизації лікарень, які надають медичну допомогу в поліклініках і в стаціонарних умовах цілодобового перебування.
“BAS Медицина” дозволяє створити єдиний інформаційний простір медичної організації з розподілом доступу до даних рольовим принципом. При цьому в одній інформаційній базі можна вести облік за декількома медичними організаціями.
Конфігурація автоматизує наступні види діяльності медичної організації:
- Облік пацієнтів: введення відомостей про пацієнтів, включаючи персональні дані, контактну інформацію, дані медичного страхування та іншу інформацію.
- Ведення електронних медичних карт пацієнта.
- Облік і ведення лікарських дільниць, прикріплення пацієнтів до лікарських дільниць.
- Формування замовлень пацієнта, планування медичних послуг (запис на прийом), формування рахунків на оплату.
- Планування роботи медичної організації: складання графіків роботи медичного персоналу, приміщень та обладнання, планування завантаження медичних робочих місць.
- Прийом оплати за медичні послуги від фізичних осіб: облік готівкових та безготівкових грошових коштів, друк касових чеків.
- Формування змінного завдання медичного персоналу.
- Реєстрація документів: контрольної карти диспансерного спостереження; направлення на госпіталізацію, відновлювальне лікування, обстеження, консультацію; талона амбулаторного пацієнта; медичного свідоцтва про смерть (форма № 106/о); рецептів (форми Ф1, Ф3).
- Облік обладнання, що використовується при наданні медичної послуги.
- Взаємодія з PACS і медичним обладнанням за стандартом DICOM 3.
- Облік виконаних медичних послуг.
- Формування електронних медичних документів, налаштування шаблонів медичних документів і готових фраз.
- Формування, друк та облік лікарняних листів.
- Управління взаєминами з контрагентами: ведення відомостей про контрагентів – страхових компаніях та інших юридичних осіб, ведення угод і договорів на надання медичної допомоги.
- Здійснення взаєморозрахунків з юридичними особами (страховими компаніями), формування реєстру рахунків за надану медичну допомогу.
- Керування правилами продажів медичних послуг: встановлення цін і знижок.
- Управління маркетинговими заходами.
- Проведення профоглядів для співробітників підприємств.
- Реєстрація взаємодій з пацієнтами телефоном та електронною поштою для роботи Call-центрів.
- Персональні оповіщення пацієнтів і лікарів через SMS і e-mail.
Програмний продукт “BAS Медицина” постачається в електронному вигляді. У комплект поставки входять:
- платформа Business Automation Framework,
- конфігурація “BAS Медицина”
- документація,
- пін-код програмної ліцензії платформи,
- пін-код для реєстрації продукту на Порталі ІТС https://portal.bas-soft.eu
- реєстраційна анкета і користувацька угода,
- купон на пільговий супровід ІТС
Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.
Найменування | Ціна в грн. без ПДВ |
BAS Медицина. Лікарня/Business automation software for Medicine. Hospital | 36 000,00 |
BAS Медицина. Поліклініка/Business automation software for Medicine. Clinic | 21 000,00 |
Ліцензії на додаткові робочі місця
Ліцензії на сервер:
Програмні продукти “BAS Медицина” є захищеними і містять фрагменти коду, які не підлягають зміні користувачем, мають захист від несанкціонованого використання. При цьому реалізований принцип максимальної відкритості коду для забезпечення можливості адаптації продукту під потреби кінцевих користувачів.
Розширення кількості автоматизованих робочих місць для продуктів “BAS Медицина” здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на платформу (на 1, 5, 10, 20 або 50 робочих місць) і клієнтських ліцензій на конфігурацію (на 1, 5, 10, 20 або 50 робочих місць), в разі захисту конфігурації системою ліцензування конфігурацій (СЛК).
Кількість ліцензій на використання конфігурації і платформи визначається виходячи з потреби в максимальній кількості одночасно працюючих користувачів з конфігурацією.
Для роботи у варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання в серверному варіанті.
Конфігурація не призначена для ведення повноцінного бухгалтерського обліку і формування всіх необхідних регламентних документів для подання їх у державні податкові органи. Ці завдання вирішуються в інших бухгалтерських конфігураціях. У програмі “BAS Медицина” передбачена можливість вивантаження даних на рівні первинних документів та проводок у наступні конфігурації:
- “Бухгалтерія”, ред. 2.0.
- “BAS Бухгалтерія”, ред. 2.1.
Всі права на програмний продукт “BAS Медицина” належать компанії “NetHelp” (Польща).