Інформаційно-технологічний супровід (березень 2019 року)


Інформаційно-технологічний супровід (березень 2019 року)

1. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ
Запрошуємо на семінар “Лекторій”
Запрошуємо на семінар “Лекторій” на тему “Позапланові документальні перевірки та перевірки Державної служби України з питань праці: як належно підготуватися і захистити інтереси підприємства”, який відбудеться в Києві 27 березня 2019 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів.
Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.
Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!
Ознайомитися з докладною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації “Спілка автоматизаторів бізнесу”(http://www.unionba.com.ua/events/all_events/lektoriy-27-bereznya-2019-roku/).

Припинення підтримки редакції 1.2 Бухгалтерії для України
З травня 2019 року буде припинена підтримка редакції 1.2 Бухгалтерії для України. У користувачів було достатньо часу для переходу на нову редакцію, оскільки плани про припинення підтримки редакції 1.2 були оголошені при випуску редакції 2.0 у жовтні 2016 року.
Наполегливо рекомендуємо користувачам, які ще цього не зробили, перейти на редакцію 2.0 програми “Бухгалтерія для України”.
Докладніше про припинення підтримки редакції 1.2, переваги редакції 2.0, а також про умови переходу описано в інформаційному листі № 2018 – 1343 від 30.10.2018 р. (http://unionba.com.ua/news/538/).

Доступ до сервісу ІС ІТС
Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті http://its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).
Доступ на сайт its.1c.ua відкривається на час дії договору ІТС.
До уваги користувачів!
Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС (https://its.1c.ua) не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС (https://portal.1c.eu/).

2. ДАЙДЖЕСТ НОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ З МОМЕНТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ОГЛЯДУ
Методична підтримка типових рішень 1С:Підприємства 8
У поточному випуску для користувачів типової госпрозрахункової конфігурації “Бухгалтерія для України” (ред. 2.0) в розділі “Облік ПДВ” оновлено порядок нарахування податкового кредиту та податкових зобов’язань при придбанні товарів для використання в пропорційно оподатковуваній, неоподатковуваній господарській діяльності або не в господарській діяльності. Оновлено методику формування зведеної податкової накладної по поставкам, які мають безперервний або ритмічний характер.
У розділі “Адміністрування інформаційної бази” опубліковано методику управління настройками користувача.
Користувачам конфігурації “Управління невеликою фірмою для України” в розділі “Початок роботи, введення початкових залишків” рекомендуємо ознайомитися з механізмом роздільної нумерації податкових документів.
У розділі “Торговельні операції” представлена методика управління доставкою товарів.
У розділі “Адміністрування інформаційної бази” опубліковано методику управління настройками користувача.
У зв’язку з виходом нової редакції 2.0 конфігурації “Громадське харчування для України” у розділі “Користувачам 1С:Підприємства” опубліковано документацію.

Методична підтримка типових рішень BAS
Користувачам конфігурації “BAS ERP” у розділі “Казначейство” рекомендуємо ознайомитися з методикою оформлення розрахунків з підзвітними особами.
Розділ “Склад і доставка” доповнено описом механізму відокремленого забезпечення потреб, який дозволяє ідентифікувати матеріальну цінність або її собівартість за призначенням, не створюючи для цього окрему номенклатурну картку (характеристику, серію).
У розділі “Виробництво” рекомендуємо ознайомитися з методикою матеріального обліку у позамовному виробництві.
Розділ “Кадровий облік і розрахунок заробітної плати” доповнено методикою оплати простоїв, в якій наведено приклади оформлення простоїв з вини роботодавця, робітника та з незалежних від них причин.
У розділ “Початок роботи, введення початкових залишків” додано методику введення початкових залишків основних засобів.
Для користувачів конфігурацій “BAS ERP” і “BAS Управління торгівлею” у розділі “Адміністрування інформаційної бази” опубліковано порядок управління користувацькими настройками, який виконується користувачем з правами адміністратора.
Розділ “Робота з документами, довідниками і звітами” доповнено порядком виводу суми за окремими показниками звіту чи друкованої форми для аналізу облікових даних і підготовки звітності.
Для користувачів конфігурації “BAS Управління торгівлею” в розділі “Початок роботи, введення початкових залишків” представлено порядок початкового заповнення інформаційної бази за допомогою обробки “Помічник заповнення настройок і довідників” та основні настройки для ведення обліку в конфігурації, у тому числі настройки підсистем, що використовують номенклатурний облік. Представлена загальна методика введення початкових залишків.
У поточному випуску опубліковано матеріали розділу “Валютні операції”, а саме методику налаштування обліку для ведення операцій в іноземній валюті, а також методику конвертації валюти.
Підрозділ “Роздрібні продажі” доповнено методикою обліку акцизного податку з роздрібних продажів.
У розділі “Податковий облік” представлено методики придбання товарів (послуг) для використання у неоподатковуваній та частково оподатковуваній ПДВ діяльності. Також представлено загальний порядок оформлення податкових документів, отриманих від постачальників.
Розділ “Сервісні функції” доповнено порядком автоматизованого заповнення даних про контрагента за допомогою сервісу “Пактум.Контрагент”.
У зв’язку з початком продажів нового рішення для автоматизації магазинів – “BAS Роздрібна торгівля”, опубліковано опис прикладного рішення “BAS Роздрібна торгівля”, редакція 2.2.
Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період “березень 2018 року – лютий 2019 року”.

Методична підтримка розробників і адміністраторів
Для розробників конфігурацій опубліковано методику використання параметрів – періодів у системі компонування даних.
Оновлено стандартні бібліотеки: “Бібліотека стандартних підсистем” (ред. 3.0), “Бібліотека електронних документів” (ред. 1.1 і 1.5), “Бібліотека інтернет-підтримки користувачів” (ред. 2.3).
Оновлено обробку розфарбовування коду.
Пропонуємо ознайомитися з методикою використання менеджера динамічної пам’яті TCmalloc з платформами версій 8.3.10-8.3.13.

Поради лінії консультацій щодо роботи в рішеннях “1С:Підприємства”
У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень “1С:Підприємства”.

Консультації з питань роботи рішень BAS
У розділі оновлено перелік рекомендації та відповідей на питання щодо роботирішень “BAS ERP” та “BAS Управління торгівлею”.

Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами
У рубриці “Методичні рекомендації з використання сервісів “FREDO” довідника “Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами” оновлено перелік сертифікатів електронно-цифрових підписів, що підтримуються програмою “FREDO”. Опубліковано опис секретних ключів ЕЦП, представлено варіанти завантаження сертифікатів у програму, а також порядок роботи з заявками на отримання сертифікатів ЕЦП.
Рубрику “Консультації з питань роботи сервісів “FREDO” доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.
З моменту попереднього огляду випущено версії “FREDO”: 01.00.351 – 01.00.352.

Консультації аудитора
Довідник “Консультації аудитора” доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу “Консультації аудитора” http://its.1c.ua/db/answauditu.
Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.
Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або
за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.
Докладніше про сервіс “Консультації аудитора” та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС https://portal.1c.eu/applications/54.

Консультації для бухгалтера
Довідник “Податок на прибуток: від обліку до звіту” доповнено новим розділом “Оподаткування доходів нерезидентів (податок на репатріацію)”, в якому розглянуті оподатковувані доходи, що виплачуються нерезиденту, ставки податку при виплаті доходу нерезиденту і його сплата до бюджету, а також звітність за цим податком.
У зв’язку з останніми змінами законодавства актуалізовано підрозділ “Податкова накладна: загальні правила складання” розділу “Податкова накладна та її замінники” довідника “ПДВ: правила оподаткування та облік”. У розділі “Податкова звітність з ПДВ” довідника “Регламентована звітність” оновлено матеріал “Додаток 7: Розрахунок частки використання товарів/послуг та необоротних активів в оподатковуваних/неоподатковуваних операціях (Д7)”. Матеріал буде цікавий платникам податків, яким необхідно
заповнити таблицю 1 додатка Д7 до декларації з ПДВ, тобто платникам податків, які в попередньому календарному році здійснювали одночасно операції, які оподатковуються і не оподатковуються ПДВ, а також тим, у яких такі операції з’явилися вперше, і яким необхідно визначити частку використання товарів/послуг та необоротних активів в неоподатковуваних операціях.
У розділі “Звітність до фондів і центри зайнятості” довідника “Регламентована звітність” оновлено матеріал “Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів (форма № 10-ПІ)”. Матеріал буде цікавий підприємствам, установам, організаціям і фізичним особам, які використовують найману працю, і яким необхідно подавати до відділення Фонду соціального захисту інвалідів за місцем їх реєстрації Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів за формою № 10-ПІ.
Доповнено перелік найбільш значущих для бухгалтера змін законодавства.
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів.
Звертаємо увагу на найбільш важливі:
• Коментар від 04.03.2019: ДФСУ про подання уточнюючої декларації про майновий стан і доходи (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2179/hdoc).
• Коментар від 21.02.2019: НБУ вніс зміни до Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2172/hdoc).
• Коментар від 14.02.2019: В бюджетний процес вводиться середньострокове планування (https://its.1c.ua/db/acttaxu#content:2164:hdoc).
• Коментар від 14.02.2019 ДФСУ: за податковою накладною з неправильним кодом товару немає податкового кредиту (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2163/hdoc).
• Коментар від 14.02.2019: Держпраці України: заміна щорічної відпустки грошовою компенсацією є порушенням вимог законодавства, за яке передбачено штраф (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2161/hdoc).
Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару “Лекторій”, присвяченого актуальним питання обліку податку на прибуток. Запис доповідей здійснено 21 лютого 2019 року в Києві. Подивитися відеоматеріали (http://its.1c.ua/lector/) можуть користувачі, які мають договір ІТС рівня ПРОФ.
У розділі “Періодика і книги” опубліковано матеріали журналів “Бухгалтер” Олександра Кірша №5-8 за 2019 рік.
У довіднику “Календар бухгалтера” представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності в березні 2019 року.
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.02.2019 р. нормативно-правова база “ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка”, підготовлена ІАЦ “Ліга”.

Консультації для бюджетної сфери
Довідник “Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору” в розділ “Доходи” доповнено новим матеріалом “Бюджетні асигнування”,
в якому наведена інформація щодо умов визнання бюджетних асигнувань доходом, на конкретних прикладах розглянуто порядок відображення операції з надходження та зменшення доходу за бюджетними асигнуваннями згідно норм НП(С)БОДС 124 “Доходи” та Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов’язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами № 1219, затвердженої наказом Мінфіну України від 29.12.2015 р.
Також в розділі “Доходи” опубліковано матеріал “Доходи від надання послуг (виконання робіт)”, в якому наведена інформація щодо: класифікації доходів згідно НП(С)БОДС 124 “Доходи” та Бюджетного кодексу України; правил визнання та не визнання в обліку доходів; умов оцінки доходів з надання послуг (виконання робіт); відображення в бухгалтерському обліку та фінансовій, бюджетній звітності.

Довідник “Закупівлі за державні кошти” доповнено новим розділом “Відповідальність у сфері публічних закупівель”, в якому представлена інформація стосовно відповідальності членів тендерного комітету, уповноваженої особи, наведено перелік правопорушень, за вчинення яких настає адміністративна відповідальність, а також розглянуто розміри штрафнихсанкцій та порядок притягнення до адміністративної відповідальності. Інформація корисна суб’єктам державного сектору, комерційним підприємствам — постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.

Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу “Оновлення програм” https://portal.1c.eu/applications/65.
1С:Підприємство 8
Технологічна платформа:
• 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.14.1630;
• 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.13.1809;
• 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.12.1855.
Типові конфігурації для “1С:Підприємства 8”:
• Конфігурація “Бухгалтерія для України. ПРОФ”, редакція 1.2, версія 1.2.51.1 (оновлення + перехід з Базової на ПРОФ);
• Конфігурація “Бухгалтерія для України. Базова”, редакція 1.2, версія 1.2.51.1 (оновлення);
• Конфігурація “Управління невеликою фірмою для України. ПРОФ”, редакція 1.6, версія 1.6.8.1 (оновлення + перехід з версій Мікро і Базової на ПРОФ);
• Конфігурація “Управління невеликою фірмою для України. Базова”, редакція 1.6, версія 1.6.8.1 (оновлення + перехід з версії Мікро на Базову);
• Конфігурація “Управління невеликою фірмою для України. Мікро”, редакція 1.6, версія 1.6.8.1 (оновлення).
Типові конфігурації для Business Automation Software
• Конфігурація “BAS Роздрібна торгівля”, редакція 2.2, версія 2.2.7.45.
1С:Підприємство 7.7
Прикладні рішення:
• Конфігурація “Торгівля + Склад для України”, реліз 7.70.043.
Форми звітності:
• За I КВАРТАЛ 2019 року (випуск 1) для конфігурації “Бухгалтерський облік для України”;
• За I КВАРТАЛ 2019 року (випуск 1) для конфігурації “Зарплата + Кадри для України”;
• За I КВАРТАЛ 2019 року (випуск 1) для конфігурації “Бухгалтерія + Торгівля + Склад + Зарплата + Кадри для України”.