Інформаційно-технологічний супровід (вересень 2018 року)


Інформаційно-технологічний супровід (вересень 2018 року)

1. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ
Запрошуємо на семінар “Лекторій”
Запрошуємо на семінар “Лекторій” на тему “Як бухгалтеру перейти в статус фінансового директора: управлінські інструменти в системах автоматизації бізнесу”, який відбудеться 12 вересня 2018 року в Києві, в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів. Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу. Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!
Ознайомитися з докладною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації “Спілка автоматизаторів бізнесу” (http://unionba.com.ua/events/all_events/lektoriy-12-veresnya-2018-roku/).
Акцію “Літо з ІТС” продовжено ще на місяць!
Продовжується акція “Літо з ІТС”. Акція проводиться в період з червня до вересня 2018 року (включно). В акції можуть взяти участь користувачі, які уклали платний договір ІТС рівня ПРОФ на 12 місяців або пільговий договір ІТС рівня ПРОФ за схемою 8+4 з червня, липня, серпня або вересня 2018 року.
Ознайомитися з варіантами подарунків, правилами проведення та зареєструватися в акції можна на сторінці http://its.1c.ua/leto.
Доступ до сервісу ІС ІТС на сайті its.1c.ua
Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті http://its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).

2. ДАЙДЖЕСТ НОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ З МОМЕНТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ОГЛЯДУ
Методична підтримка типових рішень 1С:Підприємства 8
У поточному випуску користувачам типових госпрозрахункових конфігурацій “Бухгалтерія для України” (ред. 1.2 і 2.0), “Управління торговим підприємством для України”, “Управління виробничим підприємством для України”, рекомендуємо ознайомитися з методикою обміну первинними документами між контрагентами за допомогою модуля “FREDO ДокМен “.
Для користувачів конфігурації “Бухгалтерія для України” (ред. 2.0) в розділі “Облік нематеріальних активів” представлена методика відображення надходження нематеріальних активів на підприємство в результаті їх придбання у сторонніх контрагентів і створення власними силами, а також представлена методика проведення операцій модернізації нематеріальних активів.
У розділі “Роздрібна торгівля” опубліковано методику оформлення операцій повернення товарів в неавтоматизовані торгові точки.
У розділі “Адміністрування інформаційної бази” рекомендуємо ознайомитися з порядком згортки інформаційної бази.
Для користувачів конфігурацій “Бухгалтерія для України” (ред. 2.0), “Управління торгівлею для України” (ред. 3.1), “Управління невеликою фірмою для України” і “Роздрібна торгівля для України” опубліковано порядок відновлення резервної копії інформаційної бази, методику роботи з посиланнями на об’єкти інформаційної бази, а також порядок роботи з вбудованим калькулятором.
Користувачам конфігурації “Управління невеликою фірмою для України” рекомендуємо ознайомитися зі статтями фахівців-консультантів компанії “ХВОЯ Інтегра” (http://hvoya.com.ua/). У матеріалах розглянуті різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску в розділі “CRM” представлена методика створення шаблонів договорів для певних типів документів.
Методична підтримка типових рішень BAS
Для користувачів конфігурації “BAS ERP” в розділі “Огляд функціональності програм “BAS”” опубліковано порядок ведення обліку
та складання звітності за МСФЗ. Матеріали розділу знаходяться у відкритому доступі, що забезпечує можливість ознайомлення з функціональністю рішень “BAS” всіх користувачів, незалежно від наявності діючого договору ІТС.
Також рекомендуємо ознайомитися з оновленими матеріалами розділу “Методична підтримка користувачів рішень BAS”.
У поточному випуску в підрозділі “Взаєморозрахунки” опубліковано принципи ведення обліку розрахунків з діловими та іншими партнерами підприємства.
Підрозділ “Склад і доставка” доповнено методикою проведення інвентаризації товарів за допомогою помічника складання складських актів та вручну. Також в розділі опубліковано методику оформлення факту пересортиці товарів.
У підрозділ “Необоротні активи” опубліковано порядок оформлення придбання та введення в експлуатацію устаткування при веденні кількісного обліку, також оновлено порядок оформлення придбання та введення в експлуатацію об’єктів будівництва при веденні індивідуального обліку об’єктів майбутніх основних засобів.
У підрозділі “Кадровий облік і розрахунок заробітної плати” рекомендуємо ознайомитися з методикою відображення відпустки для догляду за дитиною. В ній представлено порядок оформлення відпустки та приклади її відображення в різних випадках.
Підрозділ “Податковий облік” доповнено порядком відображення індивідуальних податкових номерів у податкових документах.
Підрозділ “Сервісні функції” доповнено порядком відновлення резервної копії інформаційної бази, а також порядком створення та використання посилань на об’єкти інформаційної бази.
У підрозділі “Адміністрування інформаційної бази” опубліковано порядок установки та зміни паролю, а також налаштування можливості установки користувачами своїх паролів.
Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період “вересень 2017 року – серпень 2018 року”.

Поради лінії консультацій з роботи в рішеннях “1С:Підприємство”
У розділі оновлено перелік рекомендацій і порад з роботи в прикладних рішеннях “1С:Підприємства”.

Консультації з питань роботи рішень BAS
У розділі оновлено перелік рекомендацій та порад з роботи рішення “BAS ERP”.

Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами
Рубрику “Методичні рекомендації з використання сервісів “FREDO”” довідника “Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами” доповнено описом роботи з конструктором шаблона документа сервісу “FREDO ДокМен”. Конструктор шаблона надає користувачу можливість самостійно створювати документи, використовуючи стандартні можливості вбудованого текстового редактора та додані розробником ексклюзивні функції.
Рубрику “Консультації з питань роботи сервісів “FREDO”” доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.

З моменту попереднього огляду випущено версії “FREDO”:
01.00.332 – 01.00.335.
Консультації для бухгалтера
У зв’язку з останніми змінами законодавства в довіднику “Праця і заробітна плата” актуалізовано матеріали підрозділу “Єдиний внесок
на соціальне страхування (ЄСВ)”:

• “Загальні положення”;
• “Платники, права і обов’язки”;
• “Постановка на облік і зняття з обліку платників ЄСВ”;
• “База нарахування, розміри та обчислення ЄСВ”;
• “Бухгалтерський облік сум ЄСВ”;
• “Терміни та порядок сплати ЄСВ”;
• “Повернення помилково сплачених сум”.

У розділі “Єдиний внесок на соціальне страхування (ЄСВ)” довідника “Праця і заробітна плата” оновлено приклад визначення бази нарахування і порядку обчислення ЄСВ на прикладі роботи в конфігурації “Зарплата і Управління Персоналом для України”. Матеріал також актуальний для користувачів конфігурації “Управління виробничим підприємством для України”.
Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів.
Звертаємо увагу на найбільш важливі:

• Коментар від 29.08.2018: Мінсоцполітики України оприлюднило розрахунок норми тривалості робочого часу на 2019 рік (https://its.1c.ua/db/acttaxu#content:2003:hdoc).
• Коментар від 14.08.2018: Мінфін затвердив чотири узагальнюючі податкові консультації з окремих питань оподаткування ПДВ (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/1999/hdoc).
• Коментар від 14.08.2018: ДФСУ про стягнення ПДФО, військового збору та ЄСВ із суми лікарняних, що виплачуються Фондом соціального страхування України фізичній особі – підприємцю (в т. ч. обрав спрощену систему оподаткування) (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/1998/hdoc).

Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару “Лекторій”, присвяченого питанням побудови системи оплати праці, соціальному страхуванню та звітності з ЄСВ, який відбувся 14 серпня 2018 року в Києві. Переглянути відеоматеріали (http://its.1c.ua/lector/) можуть користувачі, які мають договір ІТС рівня ПРОФ.
У довіднику “Календар бухгалтера” представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності у вересні 2018 року.
Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник “Дебет-Кредит. Питання і консультації”.
На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.08.2018 р. нормативно-правова база “ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка”, підготовлена ІАЦ “Ліга”.
Консультації для бюджетної сфери
Розділ “Нефінансові активи” довідника “Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору” доповнено новим матеріалом, в якому наведено інформацію про зміну оцінки нематеріальних активів під час використання,методику проведення переоцінки нематеріальних активів та відображення її в бухгалтерському обліку на конкретних прикладах.
Довідник “Закупівлі за державні кошти” доповнено новим матеріалом “Правонаступництво, реорганізація, злиття в публічних закупівлях”, актуальним особливо зараз, коли запроваджуються реформи й державні органи по всяк час реорганізуються, ліквідуються, об’єднуються чи розділяються. В матеріалі наведено інформацію про перехід майна, прав та обов’язків до правонаступників, новостворених юридичних осіб, господарські зобов’язання під час ліквідації, наведені практичні аспекти правонаступництва. Інформація корисна суб’єктам державного сектору, комерційним підприємствам — постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.
Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду
Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу “Оновлення програм” https://portal.1c.eu/applications/65.
1С:Підприємство 8
Технологічна платформа:
• 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.12.1595.
Прикладні рішення:
• Конфігурація “Бухгалтерія для України. ПРОФ”, редакція 2.0, версія 2.0.11 (оновлення + перехід з Базової на ПРОФ);
• Конфігурація “Бухгалтерія для України. Базова”, редакція 2.0, версія 2.0.11 (оновлення);
• Конфігурація “Бухгалтерія для України. ПРОФ”, редакція 1.2, версія 1.2.46 (оновлення + перехід з Базової на ПРОФ);
• Конфігурація “Бухгалтерія для України. Базова”, редакція 1.2, версія 1.2.46 (оновлення);
• Конфігурація “Зарплата і Управління Персоналом для України. ПРОФ”, редакція 2.1, версія 2.1.48 (оновлення + перехід з Базовою на ПРОФ);
• Конфігурація “Зарплата і Управління Персоналом для України. Базова”, редакція 2.1, версія 2.1.48 (оновлення);
• Конфігурація “Управління торговим підприємством для України”, редакція 1.2, версії 1.2.46 (оновлення);
• Конфігурація “Управління виробничим підприємством для України”, редакція 1.3, версія 1.3.56 (оновлення);
• Конфігурація “BAS ERP”, редакція 2.1, версія 2.1.4;
• Конфігурація “BAS Документообіг КОРП”, редакція 2.1, версія 2.1.2.

1С:Підприємство 7.7
Прикладні рішення:
• Конфігурація “Бухгалтерський облік для України”, реліз 7.70.330;
• Конфігурація “Бухгалтерський облік для України” для базової версії, реліз 7.70.330;
• Конфігурація “Виробництво + Послуги + Бухгалтерія для України”, реліз 7.70.080;
• Конфігурація “Зарплата + Кадри для України”, реліз 7.70.063;
• Конфігурація “Бухгалтерія + Торгівля + Склад + Зарплата + Кадри для України”, реліз 7.70.085.
Форми звітності:
• За III КВАРТАЛ 2018 року (випуск 1) для конфігурації “Бухгалтерський облікдля України”;
• За III КВАРТАЛ 2018 року (випуск 1) для конфігурації “Бухгалтерія + Торгівля + Склад + Зарплата + Кадри для України”.