ІТС обслуговування
Що таке ІТС і чи потрібно регулярно продовжувати договір?
Інформаційна система ІТС Україна (Інформаційно-Технологічний Супровід) найповніший інформаційний ресурс для людей, які працюють з програмами для автоматизації бізнесу – довідники, методики, посібники, консультації щодо використання програм та законодавства.
В інформаційній системі ІТС Україна представлені новини, коментарі та консультації фахівців з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, рекомендації щодо оподаткування господарських операцій, покрокові інструкції щодо їх відображення в програмі, інструкції зі складання бухгалтерської, податкової та іншої звітності та відправки її до контролюючих органів в електронному вигляді за допомогою сервісу FREDO.
Матеріали ІТС Україна оперативно оновлюються в Інтернеті на Порталі ІТС і доступні в режимі 24*7 – цілодобово, без вихідних і святкових днів.
Підтримка користувачів всіх версій програм для автоматизації бізнесу здійснюється в рамках договору ІТС, на регулярній і безперервній основі, який визначає перелік сервісів, одержуваних користувачем. Ця інформація відображена в ліцензійній угоді на використання програмних продуктів в реєстраційній анкеті.
Саме безперервний супровід забезпечує безперебійну і комфортну роботу користувачів з програмами. Перерви в супроводі несуть ризик виникнення технічних збоїв, помилок і в ряді випадків – втрати даних, особливо при залученні несертифікованих фахівців або «фрілансерів», що не дають гарантій якості підтримки.
Нерегулярний супровід (перерва на один місяць і більше) обумовлює необхідність проведення додаткових робіт з послідовної актуалізації програмних продуктів, перевірці цілісності, тестування і виправлення інформаційних баз, підключенню сервісів та інших регламентних процедур. Ці роботи вимагають додаткових трудових і часових витрат, а також створюють незручності для користувачів.
Укладаючи з партнером ТОВ «Елтокс АРМ» договір інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачі всіх версій програм для автоматизації бізнесу отримують: легальні оновлення, професійну інформаційну систему ІТС, інтегровану з програмою, сервісні та консультаційні послуги.
Обсяг інформації та сервісу залежить від рівня договору ІТС – ПРОФ або ТЕХНО.
Пакет онлайн-сервісів “ІТС ПРОФ”
Склад сервісів у тарифному пакеті “ІТС ПРОФ”:
• доступ до онлайн-сервісу “Оновлення програм”;
• повний доступ до онлайн-бази сервісу “ІС ІТС”;
• доступ до онлайн-сервісу “Лінія консультацій”;
• доступ до онлайн-сервісу “RDI Service”;
• доступ до онлайн-сервісу “FREDO Звіт” для юридичних осіб;
• доступ до онлайн-сервісу “FREDO ДокМен”;
• доступ до онлайн-сервісу “Консультації аудитора” (12 консультацій);
• сервіс “Лекторій” (очне відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів).
Рекомендовані ціни на тарифний пакет ІТС ПРОФ наведені в таблиці:
Вид договору |
Ціна, грн |
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом ІТС ПРОФ – 3 міс. | 3 000,00 |
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом ІТС ПРОФ – 6 міс. | 5 400,00 |
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом ІТС ПРОФ – 12 міс. | 9 900,00 |
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом ІТС ПРОФ Пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 |
5 800,00 |
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом ІТС ПРОФ – 24 міс. | 19 800,00 |
Для зареєстрованих користувачів які безперервно легально використовують сервіси ІТС ПРОФ діє программа лояльності. Якщо у вас є діючий договір рівня ІТС ПРОФ, в залежності від його тривалості (3,6,12 міс.), надається знижка при безперервному оформленні наступної передплати. У таблиці наведено максимальна і мінімальна ціна зі знижкою.
Вид договору ІТС, який плануєте оформити |
Тривалість попереднього договору ІТС | ||
24, 12 міс. або пільговий 8+4 |
6 міс. | 3 міс. (у т.ч пільговий) |
|
ІТС ПРОФ на 12 місяців | 8700,00 | 9300,00 | 9600,00 |
ІТС ПРОФ на 6 місяців | 4800,00 | 5100,00 | 5250,00 |
ІТС ПРОФ на 3 місяця | 2700,00 | 2850,00 | 2925,00 |
Пільговий (безкоштовний) супровід рівня ІТС ПРОФ
Всі версії програм для автоматизації бізнесу (крім базових версій) передбачають пільговий (безкоштовний) супровід в рамках ІТС ПРОФ протягом 3 місяців після придбання програми. Ця інформація вказана в реєстраційній анкеті до програмного продукту. Підписка на пільгове обслуговування повинна бути оформлена протягом 6 місяців з дня покупки програми. Користувач, який не звернувся до партнера в установлений строк, втрачає право на пільговий супровід.
Пакет онлайн-сервісів “ІТС ТЕХНО”
Склад сервісів у тарифному пакеті “ІТС ТЕХНО”:
•доступ до онлайн-сервісу “Оновлення програм”;
•доступ до онлайн документації з продуктів для автоматизації бізнесу (в онлайн-базі сервісу “ІС ІТС”).
Періодичність оформлення договорів ІТС за тарифним пакетом “ІТС ТЕХНО” (6 або 12 місяців).
Рекомендовані ціни на тарифний пакет ІТС Техно наведені в таблиці:
Вид договору | Ціна, грн |
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом ІТС ТЕХНО -6 міс. | 3 900,00 |
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом ІТС ТЕХНО – 12 міс. | 6 600,00 |
Пакет онлайн-сервісів “Тех.підтримка”
Склад сервісів у тарифному пакеті “Тех.підтримка”:
•повний доступ до онлайн-бази сервісу “ІС ІТС”;
•доступ до онлайн-сервісу “Лінія консультацій”
•доступ до онлайн-сервісу “RDI Service”;
•сервіс “Лекторій” (очне відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів).
Доступ до пакету сервісів “Тех.підтримка” може придбати користувач будь-якого ліцензійного продукту для автоматизації бізнесу терміном на 12 місяців на умовах оплати за весь період .
Можна оформити один доступ до пакету сервісів “Тех.підтримка” на один реєстраційний номер програмного продукту.
Даний пакет онлайн-сервісів може бути цікавий:
•користувачам будь-яких ліцензійних продуктів, що бажають отримувати регулярну і актуальну інформацію з різних напрямків обліку та роботи в програмах з матеріалів, опублікованих в сервісах “ІС ІТС” або “Лекторій”;
•користувачам базових версій програмних продуктів для автоматизації бізнесу і користувачам пакета онлайн-сервісів “ІТС ТЕХНО” для отримання повного доступу до сервісів технічної підтримки.
Рекомендована ціна на онлайн-сервіс “Тех.підтримка” наведено в таблиці:
Вид доступу до онлайн-сервісу | Ціна, грн |
Доступ до пакету онлайн-сервісів “Тех.підтримка” на 12 міс. | 3 000,00 |
Онлайн-сервіс “RDI Service”
Regulatory Data Information Service (RDI Service) – сервіс для автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації в типових прикладних рішеннях (конфігураціях):
•регламентованої інформації про ставки податків і зборів;
•індексів інфляції;
•курсів валют;
•класифікатор банків;
•класифікатор професій;
•класифікатор КОАТУУ (Класифікатор об’єктів адміністративно-територіального устрою України);
•класифікатор УКТЗЕД (Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності);
•класифікатор ДКПП (Державний класифікатор продукції та послуг);
•класифікатор підстав звільнення за КЗПП.
Також “RDI Service” дозволяє інформаційно виводити в спеціальній формі:
•терміни сплати податків і зборів, строки подання фінансової, податкової, статистичної звітності у вигляді календаря бухгалтера;
•новини (у тому числі про вихід нових версій і звітності) з сайту сервісу “Інформаційна система ІТС”.
Доступ до сервісу “RDI Service” може придбати користувач будь-якого ліцензійного продукту для автоматизації бізнесу терміном на 12 місяців на умовах оплати за весь період .
Можна оформити один доступ до онлайн-сервісу “RDI Service” на один реєстраційний номер програмного продукту.
Рекомендована ціна на онлайн-сервіс “RDI Service” наведено в таблиці:
Вид доступу до онлайн-сервісу | Ціна, грн |
Доступ до онлайн-сервісу “RDI Service” на 12 міс. | 720,00 |