Зарплата та управління персоналом
У будь-якій компанії найбільш цінний ресурс це – персонал. І як будь-який ресурс він вимагає обліку і ефективного управління. Від того, як налагоджено управління персоналом, багато в чому залежить ефективність роботи підприємства в цілому. Кваліфіковані, ініціативні й лояльні співробітники здатні істотно підвищити якість роботи і конкурентоспроможність будь-якої компанії. Управління даними про сотні й тисячі працівників, проведення заходів з підбору і навчання персоналу, оцінка кваліфікації виробничого і управлінського складу є трудомісткими процесами. Використання спеціалізованих програмних продуктів дає компанії можливість скоротити часові витрати на обробку великої кількості інформації і аналіз даних, а також дозволяє керівництву ефективно планувати і здійснювати кадрову політику.
В «Зарплата та управління персоналом для України» підтримуються всі основні процеси управління персоналом, а також процеси кадрового обліку, розрахунку зарплати, обчислення податків, формування звітів і довідок в державні органи і соціальні фонди, планування витрат на оплату праці.
У нас Ви можете придбати наступні програмні продукти, а також ліцензії на додаткові робочі місця:
Найменування |
Ціна |
Зарплата та управління персоналом для України. Базова версія | 2240.00 |
Зарплата та управління персоналом для України | 8400.00 |
Ліцензії на додаткові робочі місця
Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце | 3300.00 |
Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць | 11610.00 |
Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць | 22290.00 |
Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць | 42360.00 |
Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць | 100500.00 |
Звертаємо Вашу увагу на відмінність Базовою версії Зарплата та управління персоналом:
1. Базова версія не підтримує зміну конфігурації.
2. В Базових версіях можна застосовувати тільки типову конфігурацію.
3. В Базових версіях не підтримується ведення обліку по декількох фірмах в одній інформаційній базі.
4. В Базових версіях одночасно з однією інформаційною базою може працювати тільки один користувач.
5. В Базових версіях не підтримується робота розподілених інформаційних баз (РІБ).
6. В Базових версіях не підтримується робота у варіанті клієнт-сервер.
7. Базова версія не вимагає обов’язкової платної підписки на ІТС для отримання оновлень.
Якщо в організації виникне потреба ведення багатофірмового обліку в єдиній інформаційній базі, одночасної роботи декількох користувачів або з’являться інші завдання, які не вирішуються в рамках обмежень Базової версії, то в цьому випадку організація зможе зробити «Апгрейд» на програму «Зарплата та управління персоналом для України» яка не має зазначених обмежень.
Апгрейд проводиться з будь-яких версій на будь-які версії продуктів. Ціна апгрейда визначається як різниця в роздрібних цінах за поточним прайс-листом між версіями яка купується і яка здається плюс 5 USD, але не менше п’ятдесяти відсотків від роздрібної ціни версії яка купується.