Зарплата та управління персоналом


У будь-якій компанії найбільш цінний ресурс це – персонал. І як будь-який ресурс він вимагає обліку і ефективного управління. Від того, як налагоджено управління персоналом, багато в чому залежить ефективність роботи підприємства в цілому. Кваліфіковані, ініціативні й лояльні співробітники здатні істотно підвищити якість роботи і конкурентоспроможність будь-якої компанії. Управління даними про сотні й тисячі працівників, проведення заходів з підбору і навчання персоналу, оцінка кваліфікації виробничого і управлінського складу є трудомісткими процесами. Використання спеціалізованих програмних продуктів дає компанії можливість скоротити часові витрати на обробку великої кількості інформації і аналіз даних, а також дозволяє керівництву ефективно планувати і здійснювати кадрову політику.

В «Зарплата та управління персоналом для України» підтримуються всі основні процеси управління персоналом, а також процеси кадрового обліку, розрахунку зарплати, обчислення податків, формування звітів і довідок в державні органи і соціальні фонди, планування витрат на оплату праці.

У нас Ви можете придбати наступні програмні продукти, а також ліцензії на додаткові робочі місця:

Найменування

Ціна

Зарплата та управління персоналом для України. Базова версія 2240.00
Зарплата та управління персоналом для України 8400.00

                             Ліцензії на додаткові робочі місця

Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце 3300.00
Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць 11610.00
Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць 22290.00
Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць 42360.00
Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць 100500.00

Звертаємо Вашу увагу на відмінність Базовою версії Зарплата та управління персоналом:

1. Базова версія не підтримує зміну конфігурації.
2.
В Базових версіях можна застосовувати тільки типову конфігурацію.
3.
В Базових версіях не підтримується ведення обліку по декількох фірмах в одній інформаційній базі.
4.
В Базових версіях одночасно з однією інформаційною базою може працювати тільки один користувач.
5.
В Базових версіях не підтримується робота розподілених інформаційних баз (РІБ).
6.
В Базових версіях не підтримується робота у варіанті клієнт-сервер.
7. Базова версія не вимагає обов’язкової платної підписки на ІТС для отримання оновлень.

Якщо в організації виникне потреба ведення багатофірмового обліку в єдиній інформаційній базі, одночасної роботи декількох користувачів або з’являться інші завдання, які не вирішуються в рамках обмежень Базової версії, то в цьому випадку організація зможе зробити «Апгрейд» на програму «Зарплата та управління персоналом для України» яка не має зазначених обмежень.

Апгрейд проводиться з будь-яких версій на будь-які версії продуктів.  Ціна апгрейда визначається як різниця в роздрібних цінах за поточним прайс-листом між версіями яка купується і яка здається плюс 5 USD, але не менше п’ятдесяти відсотків від роздрібної ціни версії яка купується.