Лінія консультацій


З метою забезпечення якості супроводу клієнтів в компанії «Елтокс АРМ» організовано роботу безкоштовної лінії консультацій.

Консультації  надаються по телефону та електронною поштою. Даємо рекомендації і відповіді на конкретно поставлені питання, що виникають при використанні програмних продуктів лінійки «BAS».

Користувачі обслуговуються на лінії консультацій тільки при наявності діючих договорів ІТС.

Режим роботи:

Лінія консультацій працює в будні з 10-00 до 18-00

Отримати консультацію можна декількома способами:

  • по телефону: +38 (0412) 418-434;
  • по електронній пошті: eltox2015@meta.ua; office@eltox.com.ua
  • за допомогою віддаленого підключення фахівця до комп’ютера користувача.

При зверненні на лінію консультацій необхідно повідомити наступну інформацію:

  • реєстраційний номер програмного продукту (його можна знайти на реєстраційній картці, на диску, на друкованій документації з комплекту поставки);
  • назва і версію (реліз) програмного продукту (меню Довідка / Про програму … або Допомога / Про програму …);
  • назва Вашої організації;
  • ПІБ та посада співробітника, який звернувся на лінію консультацій.

При описі проблеми рекомендується користуватися таким планом:

1. Постарайтеся, якомога конкретніше сформулювати Вашу проблему.
2. Опишіть послідовність Ваших дій.
3. Опишіть отриманий результат і поясніть, чим він відрізняється від бажаного.
4. Всі повідомлення програми, що з’являються на екрані, цитуйте дослівно.
5. Намагайтеся формулювати питання з використанням загальноприйнятих спеціальних термінів (програма, ключ захисту, повідомлення, рахунки, проводки, субконто та т. д.).
6. Під час телефонної консультації перебуваєте, по можливості, поруч з комп’ютером.
7. Будьте готові, в разі необхідності, описати апаратну конфігурацію Вашого комп’ютера, мережеве обладнання, версію операційної системи, додаткове використання програмного забезпечення.

Відповідаючи на Ваші питання, черговий співробітник лінії консультацій може відтворити ситуацію, що виникла на своєму комп’ютері, задати уточнюючі питання, попросити виконати деякі уточнюючі дії.
Відповіді на стандартні, актуальні питання, можуть бути дані у вигляді посилань на відповідну сторінку документації по продукту або на розділ сайту Портал ІТС.

Деякі  питання можна вирішити протягом однієї телефонної розмови з фахівцем. Однак питання, які потребують детального дослідження (а також повідомлення про виявлені помилки та запити на отримання оновлень) рекомендується надсилати електронною поштою.

Час відповідей на питання по електронній пошті становить до 2 діб в залежності від складності питання.

Підтримка надається лише на останні релізи програмних продуктів. Якщо Ви не оновили своєчасно програмний продукт, Вам буде запропоновано почати з оновлення.

Звертаємо Вашу увагу, що в рамках лінії консультацій НЕ ПРОВОДИТЬСЯ:

  • віддалена установка програмного продукту;
  • навчання користувачів роботі з програмним продуктом;
  • роз’яснення питань:
    конфігурації і програмування (внесення змін до типової конфігурацію, програмний код типової конфігурації або зовнішніх обробок / звітів);
    настройки обміну між інформаційними базами;
    налаштування шаблонів типових операцій;
    роботи з типовими обробками і звітами (вбудованими в конфігурацію і зовнішніми), де потрібне застосування знань конфігурації і програмування;
    по функціоналу нетипових рішень (внесених змін в типову конфігурацію).

Якщо Ваше питання виходить за рамки лінії консультацій, то Вам буде запропонований виїзд фахівця або віддалене обслуговування.